April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرعامل کارگزاری حافظ در گفت و گو با پول نیوز؛
کد خبر: ۳۲۸۶۵۹
۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
0
مدیرعامل کارگزاری حافظ از روند صعودی بازار در روزهای آینده خبر داد.

بازار سرمایه طی روزهای گذشته روند صعودی خوبی را پشت سر گذاشته و به شاخص کل این بازار وارد کانال 600 هزار واحدی شده است.

می توان گفت بورس ایران واکنشی به مسائل داخلی و خارجی نشان نمی دهند و ویروس کرونا و تغییرات مدیریتی سازمان بورس روی این بازار تاثیرگذار نیست.

مهرداد خدابخشی مدیرعامل کارگزاری حافظ در گفتگو با خبرنگار پول نیوز اظهار داشت: می توان گفت امروز جزء روزهای طلایی بازار سرمایه است و انتظار حجم معاملات خوبی از این بازار داریم.

این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: باتوجه به حمایت دولت و وزیر اقتصاد از بازار سرمایه و اعلام نبود حباب در این بورس اقبال سرمایه گذاران بیشترشده و تالار شیشه‌ای روزهای طلایی خود را تجربه می کند.

وی در خصوص بازارهای جهانی اظهار داشت: بازارهای جهانی بورسی در مقایسه با ماه گذشته و شروع شیوع ویروس کرونا صعودی شده و این افزایش و صعود به نفع بقیه بازارها است.

خدابخشی بیان کرد: باتوجه به افزایش قیمت دلار سهام کامودیتی افزایش قیمت چندانی نداشته و فقط شاهد رشد خوب این نوع از سهم ها بودیم.

مدیرعامل کارگزاری حافظ درباره اجلاس اوپک پلاس اظهار امیدواری کرد و گفت: بعد از برگزاری این اجلاس سهم های نفتی ما مقداری رشد را تجربه کردند و امیدواریم قیمت نفت به روند سابق خود بازگردد.

این کارشناس بازار سرمایه درخصوص عرضه اولیه اظهار کرد: به طور تقربی بازار هرهفته شاهد یک عرضه اولیه است و انتهای هفته جاری عرضه اولیه شرکت پلیمر آریا ساسول رخ می دهد.

وی تاکید کرد: این عرضه های اولیه باعث کاهش میزان هیجان در بازار سرمایه می شود.

خدابخشی در نهایت گفت: بازار تا پایان هفته صعودی خواهد بود اما؛ ممکن است این روند کمی کند شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: