April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۹۳۱۰
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
0
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو گفت: ما موظفیم از کویر مرکزی ایران که سرشار از کانی های فلزی و غیرفلزی است به عنوان یک سرمایه الهی بهره برداری مطلوبی داشته باشیم.
به گزارش پول نیوز، تقی زاده در بازدید از قسمت های مختلف این شرکت افزود: عزم خود را جزم کرده ایم تا در سال جهش تولید و عینیت بخشی به این شعار، توان خود را برای توسعه فعالیت ها، گسترده تر از پیش معطوف داریم.

وی با اشاره به ظرفیت های بالقوه منطقه اظهار داشت: ما بر خود تکلیف می دانیم تا علاوه بر کمک به چرخش اقتصادی کشور، با رونق بخشی به تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان مستعد، آینده ای روشن برای آن ها ترسیم کنیم.

مدیرعامل چادرملو از گندله سازی شماره ۲ با ظرفیت (۵ میلیون تن)، ادامه ساخت واحد ذوب و ریخته گری فولاد شاهرود با ظرفیت (۱۰۰ هزارتن)، ادامه ساخت واحد ذوب و ریخته گری فولاد سرمد ابرکوه با ظرفیت (۶۵۰ هزارتن)، راه اندازی خط تولید کلاف فولادی سرمد ابرکوه با ظرفیت (۴۵۰ هزارتن)، افزایش ظرفیت تولید واحد (ذوب و ریخته گری شمش فولادی) آهن و فولاد ارفع به میزان (۲۰۰ هزارتن)، افزایش ظرفیت تولید واحد (احیای مستقیم) آهن و فولاد ارفع به میزان (۲۵۰ هزارتن)، تداوم عملیات اجرایی طرح شیرین سازی و انتقال آب خلیج فارس، تداوم اکتشاف و بهره برداری از معدن D۱۹ و شروع عملیات اجرایی آن و احداث کارخانه فروسیلیکو منگنز با ظرفیت (۵۰ هزار تن) به عنوان بخشی از طرح های توسعه چادرملو یاد کرد.

ویم ادامه داد: امیدواریم بتوانیم روند تولید و تامین نیاز واحد های فولادی کشور را به مواد اولیه افزایش دهیم.

تقی زاده با یادآوری اقدامات گسترده چادرملو در جهت مقابله با همه گیر شدن ویروس کرونا در مجتمع های معدنی و صنعتی و نقاط مختلف شهرستان اردکان گفت: به تمامی کارگران و کارکنان اعم از شرکتی و پیمانکاری علاوه بر حقوق و مزایا، کمک هزینه معیشتی نیز پرداخت می شود.

چادرملو در سال ۹۸ بیش از ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزارتن محصول تولید کرد که مجموع فروش این شرکت در سال ۹۸ به رقم ۹۶۶۸۴ میلیارد و ۶۸۹ میلیون ریال بوده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: