April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۰۱۰۶
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
0
شهر شیراز نگین گردشگری ایران محسوب می شود و سالانه پذیرای توریست ها و مسافرین زیادی از راه های دور و نزدیک است. طبیعت و آب و هوای ناب آن در فصل بهار سبب شده تا آوازه بهارهای دیدنی شیراز در همه جای جهان بپیچد.

به گزارش پول نیوز، برای اقامت در شیراز اکثر مسافرین و گردشگران اجاره منزل مبله شیراز را ترجیح می دهند. اجاره منزل، آپارتمان یا سوئیت مبله در شیراز میتواند در مناطق مختلفی از شهر انجام شود. هر منطقه ویژگی هایی دارد که شاید علتی برای اجاره منزل مبله شیراز در آنجا باشد. در این مقاله به بررسی مناطق و محلات مختلف شیراز و راهنمایی جهت اجاره منزل مبله شیراز در یک محله مناسب می پردازیم.

 

شیرازگردی و اجاره منزل مبله شیراز از سایت شیرازروم

منطقه های مختلف شهر شیراز  را بشناسید

همچون هر شهر دیگری، شهر شیراز نیز منطقه بندی شده است و دارای محله های مختلف در نواحی شمال، جنوب و مرکز شهر است. مناطق شمال شهر در بیشتر موارد منطقه مفرح نشین محسوب می شوند و مناطق پایین و جنوبی تر اقشار کم درآمدتر را در بر می گیرند. البته این گفته بدان معنا نیست که بیشتر توریست ها و گردشگران با وسع مالی بالا مناطق شمال شهر را برای اجاره منزل مبله شیراز انتخاب کنند؛ بلکه معیار و ملاک بیشتر گردشگران نزدیکی به اماکن تفریحی و گردشگری، بازارها و موزه هاست و از آنجایی که این اماکن در شهر شیراز بیشتر در مناطق مرکزی و جنوب شهر قرار دارند از این رو گردشگران نیز بیشتر این مناطق را برای اجاره منزل یا آپارتمان مبله شیراز انتخاب می کنند. به هر روی، ما در اینجا برخی از معروف ترین محلات را در مناطق مختلف شهر شیراز برای راهنمایی شما در طول مدت سفر معرفی می کنیم.

-         محله های شمال شهر و لوکس شیراز: ارم، ستارخان، نیایش، قدوسی غربی، زرگری، قصرالدشت

-         محله های مرکزی شهر: ملاصدرا، اطلسی، زرهی، فضل آباد، سفیر جنوبی

-         محله های جنوب شهر شیراز: ارتش، کوزه گری، پاسارگاد، کازرون، مدرس، میانرود

واضح است که هزینه اجاره منزل مبله شیراز در مناطق شمال شهر بیشتر است و گردشگران برای پرداخت هزینه کمتر می توانند از مناطق مرکزی و جنوب شهر شیراز اقدام به رزرو و اجاره منزل مبله کنند. اجاره منزل مبله در این مناطق علاوه بر صرفه اقتصادی می تواند برای دسترسی آسان به اماکن عمومی و گردشگری نیز مفید باشد.

کدام محله را برای اقامت در شیراز انتخاب کنیم؟

شیرازگردی و اجاره منزل مبله شیراز از سایت شیرازروم

 

همانطور که در بالا نیز بدان اشاره شد، اگر می خواهید در اقامت خود نزدیک به اماکن فرهنگی و تاریخی چون ارگ کریم خان، حافظیه، دروازه قرآن، نارنجستان قوام، بازار وکیل و ... باشید و متحمل هزینه بالایی نیز نشوید به دنبال اجاره منزل مبله شیراز در مناطق مرکزی و جنوبی شهر باشید. اقامت در این منازل هم شما را بافت قدیمی شهر آشنا می کند و هم بهترین نوع اقامت در طولانی مدت است. حتی توریست های خارجی نیز برای آشنایی بیشتر با فرهنگ و تمدن شهر اجاره منزل مبله شیراز در مناطق مرکزی و جنوبی را ترجیح می دهند. مناطق شمالی شهر هم مناسب برای کسانی است که از شلوغی ها و همهمه فراری اند و به دنبال محیطی آرام و دنج برای اقامت می گردند. بیشتر افرادی از اجاره منزل مبله در شیراز در مناطق شمال شهر استقبال می کنند که برای اهداف تحصیلی و شغلی به شیراز سفر کرده و به دنبال آرامش برای انجام کار خود و نیاز به تمرکز بالا دارند.

قوانین اجاره منزل مبله شیراز

-         اجاره منزل مبله شیراز به صورت ساعتی امکان پذیر نیست.

-         اجاره منزل مبله شیراز بر اساس اجاره روزانه، ماهانه یا سالانه انجام می شود.

-         اجاره طی قراردادی توافق شده بر مدت زمان اجاره و سایر شرایط پذیرفته شده توسط دو طرف رسمی می شود.

-         پرداخت ودیعه از سوی مستاجر الزامی است.

-         شرط تحویل منزل مبله شیراز اجاره شده همراه داشتن کارت شناسایی معتبر است.

شرایط قرارداد منزل مبله شیراز

شرایطی که گفته شد در قرارداد مورد توافق بین مالک و مستاجر قید می شود، می تواند شامل موارد زیر باشد:

-         منزل اجاره داده شده فقط کاربری مسکونی دارد.

-         مستاجر حق واگذاری منزل به غیر را ندارد.

-         خسارت واردشده به تمام اسباب و وسایل منزل، متوجه مستاجر است.

-         رعایت شئونات اسلامی از سوی مستاجر در استفاده از منزل مبله اجاره شده الزامی است.

-         در صورت سرپیچی از قواعد و قوانین مذکور در قرارداد، مستاجر موظف به تخلیه واحد مسکونی است.

-         در مدت اجاره هر گونه جرم انجام شده در آن بر عهده شخص مستاجر است.

-         اقامت افرادی بیشتر از ظرفیت منزل مبله، نیازمند پرداخت هزینه ای اضافه تر به ازای هر فرد اضافه شده است.

-         نگهداری از حیوانات خانگی در منزل در صورتی که در قرارداد قید شده باشد ممنوع است.

-         استفاده از قلیان و سیگار و به طور کلی دخانیات در صورت قید در قرارداد در منزل اجاره شده ممنوع است.

-         برگزاری مهمانی ها و ایجاد آلودگی های صوتی غیر متعارف در واحد مسکونی ممنوع است.

-         تحویل و تخلیه بایستی در موعد مقرر انجام شود و در صورت تمایل به تمدید توافق مالک و مستاجر پیش از به اتمام رسیدن مدت قرارداد لازم است.

هزینه اجاره منزل مبله شیراز

 

شیرازگردی و اجاره منزل مبله شیراز از سایت شیرازروم

هزینه اجاره منزل مبله شیراز با توجه به موقعیت جغرافیایی و منطقه و محله آن می تواند متفاوت باشد. پس بهتر است پیش از اجاره در مورد منطقه و محله آن تصمیم بگیرید و با توجه به بودجه خود اقدام کنید. البته علاوه بر منطقه، فاکتورهای دیگری هم در تعیین نرخ اجاره منزل مبله در شیراز موثر هستند؛ فاکتورهایی از جمله متراژ واحد مسکونی و امکانات آن.

برای اجاره منزل مبله شیراز در هر منطقه و محله از شهر می توانید از طریق مراجعه به وب سایت اینترنتی شیرازروم یا صفحه اینستاگرام آن اقدام کنید. تنوع در واحدهای اجاره ای شیرازروم، شامل تنوع در محله و منطقه آنها، میزان امکانات هر واحد مسکونی و بزرگی و کوچکی آنها با ظرفیت تعداد نفرات متفاوت است. معیار و ملاک هر شخص بسته به هدف وی از سفر و دیگر عوامل متفاوت است. با استفاده از خدمات شیرازروم از انتخاب گزینه ای متناسب با ایده آل های خود مطمئن باشید.

بـا شـــيرازروم

وقـــت سفـــر

ســريــع و راحت

خــونه پيــدا کن

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: