کد خبر: ۳۳۰۱۶۷
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
0
قیمت هر بشکه نفت برنت در پایان معاملات روز جمعه با ۴ سنت معادل ۰.۲ درصد کاهش به ۲۶ دلار و ۴۴ سنت رسید. قیمت نفت برنت در معاملات تحویل ماه ژوئن روز پنجشنبه در قیمت ۲۵ دلار و ۲۷ سنت به کار خود پایان داد.

قیمت نفت دوباره رکورددار شد

 

به گزارش پول نیوز، قیمت هر بشکه نفت برنت در پایان معاملات روز جمعه با ۴ سنت، معادل ۰.۲ درصد کاهش به ۲۶ دلار و ۴۴ سنت رسید.

قیمت نفت کاهش یافت به نقل از رویترز، در حالی که اوپک و متحدانش روز جمعه رسما کاهش تولید بی سابقه خود جهت به توازن رساندن بازار را آغاز کردند، قیمت نفت خام آمریکا دیروز شاهد رشد ۵ درصدی بود و نفت برنت هم به بالای ۲۶ دلار در هر بشکه رسید. قیمت هر دو شاخص نفتی اولین رشد هفتگی در طی ۴ هفته گذشته را به ثبت رساند.

در ماه آوریل، قیمت نفت وست تگزاس اینترمدییت آمریکا به پایین‌ترین رقم تاریخ خود رسید و برای اولین بار قیمت‌های منفی را تجربه کرد. این در حالی بود که قیمت نفت برنت به دلیل افت شدید تقاضا و بالا رفتن تولید نفت اوپک و سایر متحدانش به پایین‌ترین رقم حدود ۲۱ سال گذشته رسید.

بر اساس این گزارش قیمت هر بشکه نفت برنت در پایان معاملات روز جمعه با ۴ سنت معادل ۰.۲ درصد کاهش به ۲۶ دلار و ۴۴ سنت رسید. قیمت نفت برنت در معاملات تحویل ماه ژوئن روز پنجشنبه در قیمت ۲۵ دلار و ۲۷ سنت به کار خود پایان داد.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: