با همکاری بانک قرض الحسنه رسالت و بنیاد مستضعفان :
کد خبر: ۳۳۰۴۳۵
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
۱
با همکاری بانک قرض الحسنه رسالت و بنیاد مستضعفان تسهیلات کمک معیشتی به آسیب دیدگان کرونا پرداخت می شود.

وام کمک معیشتی به آسیب دیدگان کرونا پرداخت می شود

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز،  به منظور ارایه تسهیلات قرض الحسنه کمک معیشتی به اقشار آسیب دیده از کرونا؛ بانک قرض الحسنه رسالت و بنیاد مستضعفان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

در این تفاهم نامه که به امضای محمدحسین حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت و محسن منصوری مدیرعامل بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان رسید، مقرر شد به آسیب دیدگان کرونا تسهیلات کمک معیشتی با کارمزد دو درصد پرداخت شود.

همچنین به منظور تسهیل و سرعت بخشی به اجرای این تفاهم نامه، کلیه خدمات بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان نخستین بانک دیجیتال کشور، از افتتاح حساب تا اعتبارسنجی و پرداخت تسهیلات به صورت کاملا غیر حضوری انجام می گردد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
شکایت از بانک رسالت
Iran, Islamic Republic of
02:28 - 1399/02/20
متاسفانه بانک رسالت از جیب سپرده گذاران بخشش می کند. بیش از 8 ماه است که برای دریافت وام پول در حساب بانک رسالت سپرده کرده ام. اما 2 ماه است که بانک رسالت به بهانه کرونا از پرداخت تسهیلات طفره می رود. هر روز ارزش پولمان کمتر می شود غیر از خدا به کجا شکایت کنیم؟
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: