April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۰۴۶۵
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸
0
بیمه دی در راستای مسئولیت اجتماعی خود و با بهره گیری از فضای معنوی ماه مبارک رمضان، کمپین مشترک با انجمن اهدای عضو ایرانیان را آغاز کرد.

کمپین اهدای عضو شرکت بیمه دی آغاز شد

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز،  شرکت بیمه دی که با انعقاد تفاهم نامه ای با انجمن اهدای عضو ایرانیان، از نیمه پایانی سال گذشته، خانواده اعضایِ جان بخشِ این انجمن را تحت پوشش خدمات درمانی و آتش سوزی منازل خود قرار داده بود، امسال و با آغاز ماه مبارک رمضان، کمپین مشترک خود با این نهاد را در فضای مجازی، شبکه های تلویزیونی و فضای رسانه ای کشور آغاز کرده است.

هدف از این کمپین ارتقای فرهنگ اهدای عضو در آحاد جامعه و تشویق مردم به این امر خدا پسندانه است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: