May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۱۰۱۵
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
0
در معاملات بازار سهام آمریکا به دنبال هشدارهای رئیس فدرال‌رزرو در مورد این که اقدامات بیشتری برای تقویت اقتصاد آمریکا لازم است، هر سه شاخص مهم وال‌استریت با سقوط سنگینی روبرو شدند.

سقوط سنگین ۵۰۰ واحدی داوجونز با هشدارهای فدرال‌رزرو

به گزارش پول نیوز به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، در معاملات بازار سهام آمریکا به دنبال هشدارهای رئیس فدرال‌رزرو در مورد اینکه اقدامات بیشتری برای تقویت اقتصاد آمریکا لازم است، هر سه شاخص مهم وال‌استریت با سقوط سنگینی روبرو شدند.

جرومی پاول، رئیس فدرال‌رزرو، در یک ویدئو کنفرانس در اجلاس مجازی بانک مرکزی گفت: ریکاوری اقتصاد آمریکا ممکن است مدتی زمان ببرد و این زمان مشکلات نقدینگی ما به مشکلات بدهی مبدل خواهد شد. پشتیبانیاقتصادی بیش از این ممکن است هزینه سنگینی را به ما تحمیل کند اما اگر بتواند از خسارت‌های اقتصادی درازمدت جلوگیری کند، ارزش آن را خواهد داشت.

داوجونز ۵۱۶.۸۱ واحد یا ۲.۱۷ درصد سقوط کرد و به ۲۳۲۴۷.۹۷ واحد بازگشت. اس‌اندپی ۵۰۰ هم ۵۰.۱۲ واحد یا ۱.۷۵ درصد سقوط کرد و در ۲۸۲۰ واحد بسته شد. کامپوزیت نزدک ۱۳۹ واحد یا ۱.۵۵ درصد سقوط کرد و به ۸۸۶۳.۱۷ واحد رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: