April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۱۴۰۶
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۸
0
شرکت رولز رویس انگلیس اعلام کرد حداقل 9 هزار فرصت شغلی را از میان 52 هزار کارمند خود در جهان حذف خواهد کرد تا خود را با بازار کوچک تر صنعت هوانوردی که به علت شیوع کرونا کوچک تر شده است، تطبیق دهد.

رولز رویس 9 هزار کارمند خود را اخراج می کند

به گزارش پول نیوز به نقل از رویترز، شرکت رولز رویس انگلیس اعلام کرد حداقل 9 هزار فرصت شغلی را از میان 52 هزار کارمند خود در جهان حذف خواهد کرد تا خود را با بازار کوچک تر صنعت هوانوردی که به علت شیوع کرونا کوچک تر شده است، تطبیق دهد.

این شرکت که موتورهای هواپیماهای بزرگی نظیر بوئینگ 787 و ایرباس A350 را تامین می کند، اعلام کرد کم کردن فرصت های شغلی غالبا بر تجارت هوانوردی غیرنظامی این شرکت و فعالیت های پشتیبانی مرکزی آن تاثیر می گذارد.

این کاهش فرصت های شغلی، به رولز رویس کمک خواهد کرد تا به میزان 1.3 میلیارد پوند (1.59 میلیارد دلار) در هزینه های سالانه و در هزینه های بازسازی نفت نیز حدود 800 میلیون پوند صرفه جویی کند. این شرکت اعلام کرد این اقدام هزینه های کارخانه ، دارایی و بخش های دیگر را نیز کاهش خواهد داد.

سفرهای هوایی از ماه مارس به علت محدودیت های مسافرتی مرتبط با شیوع کرونا به شدت کاهش یافته است.

خطوط هوایی، هواپیماها را زمین گیر کردند و احتمالا به هواپیماهای جدید زیادی در آینده نیاز نداشته باشند که این وضعیت به رولز رویس که از ساعاتی که موتورهایش پرواز می کنند، درآمد کسب می کند، خسارت می زند.

دفتر اصلی رولز رویس در داربی در انگلیس واقع شده است و حدود دو سوم فرصت های شغلی بخش هوانوردی غیرنظامی آن در انگلستان قرار دارد.

منبع:فارس

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: