تولید ۷۱۶هزار و پانصد تن آهن اسفنجی
کد خبر: ۳۳۱۴۴۰
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
0
مختار بخشیان معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه اظهارکرد: کارکنان تلاشگر ناحیه آهن‌سازی توانستند رکورد غرور آفرین تولید ۷۱۶هزار و پانصد تن آهن اسفنجی در واحدهای احیا به ثبت برسانند و رکورد قبلی این ناحیه با ۷۱۱هزار و ۵۰۰تن را که در فروردین ماه امسال به ثبت رسید، بهبود یابد.

به گزارش پول نیوز، بخشیان افزود: همچنین در واحد شهید خرازی ناحیه آهن سازی، نیز رکورد تولید ماهیانه آهن اسفنجی به میزان ۲۵۵ هزار و ۷۰۰ تن به ثبت رسید در حالی که رکورد قبلی این قسمت در فروردین ماه به مقدار ۲۵۱ هزار و ۶۰۰ تن بوده است.

معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه افزود: در مجتمع فولاد سبا نیز شاهد دست یابی به رکورد تولید ماهیانه کلاف گرم به میزان ۱۳۱ هزار و ۲۰۰ تن بودیم تا رکورد قبلی این مجتمع که در فروردین ماه امسال به میزان ۱۲۷ هزار و ۱۹۶ تن به ثبت رسیده بود، افزایش یابد.

وی تصریح کرد: همکاران پرتلاش نورد سرد نیز از این دومینوی رکورد بازنماندند و با تولید ماهیانه ۵۳ هزار و ۷۰ تن محصول در بازپخت شماره ۲ و در زنجیره قلع اندود، رکورد تولید ماهیانه خط تمپر به میزان ۱۳۰۰۷تن، خط قلع اندود به میزان ۱۰۲۴۲ تن و خط برش قلع اندود ۱ به میزان ۴۸۳۸ تن به جمع رکوردهای اردیبهشت ماه اضافه شدند.

بخشیان در پایان گفت: در ماه‌های ابتدایی سال به دلیل شرایط خاص تولید و مواجهه با کرونا ویروس، محدوریت هایی نیز همراه تلاشگران شرکت شد، ولی با همت و غیرت یک یک این تلاشگران عزیز، توانستیم با همکاری همه کارکنان، کارگران، شرکت‌های پیمانکاری و پشتیبانی به رکوردهای جدید دست یابیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: