کد خبر: ۳۳۱۶۲۷
۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۲
0
شرکت هواپیمایی LATAM امروز علام کرد که برای دریافت کمک‌های بند 11 ورشکستگی در آمریکا ثبت نام کرده است.
به گزارش پول نیوز، شرکت LATAM که بزرگترین شرکت هواپیمایی حوزه آمریکای لاتین به شمار می‌رود، به خاطر عواقب شیوع ویروس کرونا و کاهش شدید تقاضا برای مسافرت‌های هوایی اعلام ورشکستگی کرد.

این شرکت گفت که امروز برای مشمول شدن ذیل بند 11 حفاظت از ورشکستگی در آمریکا ثبت نام کرده است.
پیشتر نیز دو شرکت هواپیمایی آویانکا کلمبیا، و ویرجین استرالیا، برای باز طراحی ساختار بازپرداخت بدهی‌های خود اعلام ورشکستگی کرده بودند.

روبرتو آلوو‌، مدیر عامل شرکت هواپیمایی LATAM طی بیانیه‌ای اعلام کرد: ما یکسری اقدامات دشوار را برای مقابله با بحران بی‌سابقه کنونی در صنعت هواپیمایی جهان، اجرا کرده‌ایم اما در نهایت گزینه ورشکستگی بهترین انتخاب بود. 

این شرکت به همراه تمام زیرمجموعه‌های خود در شیلی، پرو،‌کلمبیا و اکوادور اعلام ورشکستگی کرده اما برای شرکت‌های زیرنظر خود در آرژانتین، برزیل و پاراگوئه اعلام ورشکستی نکرده است.

شرکت هواپیمایی دلتا ایرلاینز آمریکا، بزرگترین سهامدار LATAM بوده و سال گذشته برای خرید 20 درصد سهام آن در زمانی که اوضاع بهتر بود 1.9 میلیارد دلار پرداخت کرد.

شرکت هواپیمایی LATAM در قالب اعلام ورشکستگی گفته 10میلیارد دلار دارایی و 50 میلیارد دلار بدهی دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: