April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۲۰۳۱
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
0
گروه خودرو متعادل شد اما اثرات تسعیر ارز صادراتی پالایشی‌ها ادامه دارد.
به گزارش پول نیوز، در ساعت ۱۱:۲۰ جمع صف‌های خرید به حدود چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسید در حالی که صف‌های فروش تنها ۳۰۰ میلیارد تومان می‌شدند. ۱۰ صف خرید برتر مجموعاً هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان ( ۳۲ درصد) و ۱۰ صف فروش ۲۳۰ میلیارد تومان ( ۸۳ درصد) بوده است.

تا این ساعت سنگینی کفه ترازو با چهار هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به نفع صف‌های فروش است. بیشترین مقدار پول در صف خرید «شپنا»، «آسیا» و «شستا» و در صف فروش «گشان»، «خاهن» و «غدام» در نوبت انتظار است. این جدول حدود ۳۰ درصد از چهار هزار و ۹۰۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد.

نسبت صف بیمه آسیا به ۳.۷ درصد کل سهام آن می‌رسد و صف ۱۹۰ میلیارد تومانی سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی حتی به ۱۵ هزارم سرمایه آن نمی‌رسد.

علاقه‌مندان به گروه‌های فرآورده‌های نفتی و محصولات شیمیایی بیشترین سفارشات خرید را در سیستم ثبت کردند و در سوی دیگر فشار فروش گروه هتل و رستوران همچنان پابرجا است.

در مجموع ۹ هزار و ۱۷۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۵۳ درصد است (با فرض معامله‌ی کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۴ هزار میلیارد تومان می‌رسد).

قدرت صف‌های خرید امروز (سه شنبه ۱۳ خرداد) دو چندان شد و صف‌های فروش باقی مانده از روز قبل به تعداد انگشتان یک دست نزدیک شد. با توجه به شروع رسمی آزادسازی سهام عدالت از ساعت ۱۲:۴۵ امروز همه نگاه‌ها سمت ۳۶ شرکت مربوطه است.



ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: