کد خبر: ۳۳۲۵۷۹
۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
0
سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی منطقه کاشان از ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیمه شدگان تامین اجتماعی این منطقه خبر داد.

ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیمه شدگان تامین اجتماعی کاشان

به گزارش  گروه بانک وبیمه پول نیوز ، دکتر علی محمد حق پناه در دیدار با فرماندار ویژه کاشان برنامه های عملیاتی سه ماهه ایام کرونا را تشریح کرد.

 

وی افزود: با پرداخت 96 میلیارد تومان به واحدهای درمانی طرف قراداد دانشگاهی و خصوصی توانستیم واحدهای درمانی منطقه کاشان را حمایت مالی کنیم تا سرویس دهی درمانی مطلوبی را برای بیمه شدگان و مراجعین شاهد باشیم.

 

وی ادامه داد: با حمایت بموقع ستاد سازمان تامین اجتماعی در بخش کمیسیون های پزشکی و طب کار، فرایند تأیید شورای پزشکی در خصوص افرادی که مهلت دفاتر درمانی آنان زودتر از موعد مقرر (4 و 6 ماهه) به اتمام رسیده است را حذف کردیم.


دکتر حق پناه گفت: همچنین لغو فرایند معاینات پزشکی بدو بیمه‌پردازی برای متقاضیان انعقاد قرارداد بیمه با ماهیت غیراجباری تا پایان اردیبهشت ‌ماه 99 و پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری به کلیة بیمه‌شدگان مبتلا به بیماری کووید19 صرفاً به استناد گواهی مراجع پزشکی مربوطه و بدون نیاز به انجام سایر تشریفات مقرر تا زمان بهبود کامل، از دیگر اقدامات این مدیریت بود.

 

وی خاطرنشان کرد: اولویت ما در درمان غیر مستقیم ابتدا پرداخت مطالبات واحدهای طرف قرارداد دولتی، دانشگاهی و خصوصی بود تا این مراکز بتوانند با پشتوانه مالی دارو و تجهیزات مورد نیاز خود و شهروندان را تامین نمایند.

 

وی ادامه داد: با عنایت به اینکه CTS یکی از ابزارهای تشخیصی برای بیماری کرونا است، سازمان تامین اجتماعی محدودیت های در ارتباط با تجویز CTS را همانند تجویز توسط تمام پزشکان عمومی و متخصص، محدودیت زمانی شش ماهه و برداشتن سقف ریالی مراکز طرف قرارداد را برداشت تا بتواند غربالگری این بیماری براحتی انجام شود.

 

دکتر حق پناه گفت: در زمینه MRI نیز علاوه بر آن محدودیت، تعداد اعضای مورد MRI برداشته شد و پزشکان می توانند چند ناحیه برای انجام MRI را درخواست و تجویز کنند.


وی اضافه کرد: جهت کاهش مراجعات بیمه شدگان به دفتر اسناد پزشکی سقف تائید نسخ داروئی را تا سقف 3 میلیون تومان افزایش دادیم تا مراجعات در سطح شهر کاهش پیدا نماید.


وی افزود: همچنین برای بیماران دارای بیماری خاص و در معرض خطر همانند بیماران MS، شیمی درمانی، پیوندی، تالاسمی و هموفیلی سقف تائید نسخ این گروه در معرض خطر را تا سقف 8 میلیون تومان افزایش دادیم تا برای تائید نسخ داروئی خود به دفتر اسناد پزشکی مراجعه نکنند.


دکتر حق پناه گفت: آزاد نمودن 232 قلم دارو که نیاز به تائید داشتند، محدودیت آن برداشته شد و دیگر بیمه شدگان نیاز نیست برای تائید نسخه خود به دفتر اسناد پزشکی مراجعه نمایند.

 

وی تصریح کرد: جهت کاهش مراجعات بیمه شدگان، دفترچه‌های درمانی که تا پایان بهمن ماه اعتبار داشتند، تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۹ به صورت اتوماتیک وار تمدید اعتبار شد. در حال حاضر این مهم بصورت غیر حضوری (باکددستوری USSD از طریق تلفن همراه با شماره گیری *4*1420# ) انجام می شود.

 

دکتر حق پناه گفت: در حوزه درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی نیز با شبانه روزی کردن درمانگاه تخصصی حضرت ابوالفضل (ع) آران و بیدگل با توجه به همه گیری این بیماری در این شهرستان و جبران کمبودها در این زمینه تلاش شد از امکانات تشخیصی این مرکز همانند رادیولوژی دیجیتال و آزمایشگاه در غربالگری و تشخیص بیماری به مراکز دولتی و دانشگاهی کمک نماید.


وی دو شیفته کردن پلی کلینیک بوعلی کاشان و افزایش شیفت و خدمت رسانی تا ساعت 12 شب برای ارائه خدمات درمانی به مراجعین، فعال کردن درمانگاه بیمارستان شبیه خوانی در نوبت صبح و عصر و ارائه خدمات شبانه روزی به مادران باردار از طریق اورژانس این مرکز را از دیگر اقدامات مهم این مدیریت عنوان کرد.


دکتر حق پناه گفت: همچنین جهت مراجعه کمتر بازنشستگان به مراکز درمانی سرپائی، داروی های تجویزی آنان بصورت دو ماهه تحویل شد تا مراجعه این عزیزان به مراکز درمانی به حداقل ممکن برسد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: