قالیباف در دیدار سفیر فلسطین در ایران:
کد خبر: ۳۳۳۲۳۸
۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
0
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار سفیر فلسطین در تهران، قدس شریف را مساله اسلام دانست و گفت: رژیم جعلی صهیونیستی از درون با بحران فروپاشی مواجه است و حتی نخست وزیر جنایتکار این رژیم برای تشکیل دولت اشغالگر خود ماههاست با بحران داخلی مواجه است.

به گزارش پول نیوز، «محمدباقر قالیباف» ظهر چهارشنبه در دیدار «صلاح الزواوی» سفیر فلسطین در جمهوری اسلامی ایران، گفت: مقوله فلسطین پیش از آن که سیاسی باشد، مساله اسلام است، حتی پیش از انقلاب اسلامی نیز امام خمینی (ره)، یاران ایشان و انقلابیون دغدغه فلسطین را داشتند و اهمیت این موضوع پس از انقلاب اسلامی، برای همه ایرانیان بیشتر شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت ثبات در مسیر مقاومت تا پیروزی و با اشاره به مواضع رهبر معظم انقلاب و جمهوری اسلامی ایران در حمایت از آزادسازی قدس شریف افزود: حمایت‌های ایران از فلسطین و غزه نشان‌دهنده سیاست اصولی ما در قبال فلسطین است. رژیم صهیونیستی تصور می‌کرد با گذشت زمان و تغییر نسل، جوانان فلسطینی سرزمین و تاریخ خود را از یاد می‌برند در حالی که به‌رغم گذشت ۷ دهه از اشغال سرزمین تاریخی فلسطین، جوانان این سرزمین با وجود سختی، آوارگی و جنگ نسبت به حفظ ارزش ها، اهداف و سرزمین خود مصمم‌تر شده اند.

قالیباف، قدس شریف را مساله اسلام عنوان کرد و افزود: رژیم جعلی صهیونیستی از درون با بحران فروپاشی مواجه است تا جایی که نخست وزیر جنایتکار این رژیم برای تشکیل دولت اشغالگر خود ماههاست با بحران داخلی مواجه است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: