April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۳۸۰۵
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
۲
بانک مهر ایران نیز از خردادماه سرویس احراز هویت الکترونيکي سجام را در همراه بانک و وب‌سايت خود راه‌اندازي كرده و افراد مي‌توانند از اين طريق به‌جاي مراجعه به دفاتر پيشخوان احراز هويت سجام را انجام دهند.

نحوه احراز هویت غیرحضوری سجام از طریق بانک مهر ايران

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز این خدمت صرفا مختص مشتریان بانک مهر ایران نیست و همه مي‌توانند از آن استفاده کنند. بانک مهر ايران نيز کارمزدي بابت انجام اين مراحل از افراد دريافت نمي‌كند و تنها كارمزد متعارف احراز هويت سجام اخذ مي‌شود.

پیش از انجام احراز هویت آنلاین باید در سامانه سجام ثبت‌نام و کد رهگيري را دريافت کرده باشيد. همچنين نياز است که داراي کارت ملي هوشمند بوده يا رسيد ثبت‌نام كارت ملي را در اختيار و به شماره موبايل ثبت شده در سامانه سجام نيز دسترسي داشته باشيد.

افرادی که دارای این شرایط هستند، مي‌توانند از طريق همراه بانک مهر ايران يا از طريق اين لینک اطلاعات خواسته شده را وارد کنند. در مرحله بعد کد پیامک شده به شماره موبایل ثبت شده در سامانه سجام را وارد می‌کنید و بعد از آن نوبت به ارسال يك عكس سلفي از چهره و يك عكس هم از نمونه امضاي شما مي‌رسد. مرحله بعدي شامل ارسال يك ويدئو از خودتان طبق شرايطي است كه در همان صفحه توضيح داده شده؛ به‌طوري كه جمله‌اي را كه براي شما نمايش داده مي‌شود، مي‌خوانيد.

پس از اینکه ویدئو ارسال شد، نوبت به تأیید اطلاعات و مدارک مي‌رسد. از صحت آنها مطمئن شويد و گزينه تأييد نهايي اطلاعات را لمس کنيد. سپس وارد درگاه پرداخت الکترونيكي مي‌شود و مي‌توانيد كارمزد احراز هويت را با كارت هر يك از بانك‌هاي عضو شتاب پرداخت كنيد.

در ادامه صفحه تأیید به همراه کد پیگیري به شما نمايش داده مي‌شود. مدارک شما در اسرع وقت توسط اپراتور بررسي مي‌شود و در صورتي که اطلاعات وارد شده صحيح باشد، احراز هويت شما در سامانه سجام تأييد شده و کد بورسي شما از طريق پيامك برايتان ارسال خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
گل نرگس
Iran, Islamic Republic of
10:33 - 1399/04/29
دوبار احراز هویت کردیم ویدیو رو گفتن تایید نمیشه بیخودی آخرم حضوری رفتیم تکلیف اون ده تومنی که دادیم چی میشه
مریم
Iran, Islamic Republic of
21:32 - 1399/04/30
چرا ویدیو تایید نمیشه همش میگه تطابق نداره یعنی چی خب دقیق بگین کجاش مشکل داره چند بار امتحان کنیمم وقتی نمیدونیم مشکلش چیه چجوری رفع مشکل کنیم همه چی درسته اصلا نمیدونم به چی مشکل داره اخرشم حضوری باید برم
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: