April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۴۳۶۱
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
0
مدير روابط عمومي و امور مشتريان بانك صنعت و معدن اعلام كرد: در راستاي اجراي بخشنامه جديد بانك مركزي ج.ا.ا و با عنايت به روند صعودي و شروع موج دوم شيوع ويروس كرونا سقف انتقال وجه کارت به کارت در بانك صنعت و معدن تا 60 میلیون ريال افزايش يافت.

بانك صنعت و معدن سقف انتقال وجه را تا 60 میلیون ريال افزايش دادبه گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز ترابي با بيان مطلب فوق اظهار داشت: جهت مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس كرونا، اقدامات لازم در اين بانك برای تسهیل استفاده مشتريان از درگاه‌های غیر حضوری و کاهش مراجعات حضوری به شعب و دستگاه‌های خودپرداز در دستور كار قرار گرفت.

ترابي تصريح كرد: سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه‌های اینترنتی و خودپردازها از مبلغ سی میلیون ریال در هر شبانه‌ روز از مبدا کارت هاي اين بانك به شصت میلیون ریال افزایش يافته است.

مدير روابط عمومي و امور مشتريان اين بانك خاطرنشان كرد: امکان تمدید تاریخ انقضاء کارت‌های بانکی بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتری به مدت يك سال و تا اطلاع ثانوي بلامانع است و ضروری است، شعب اقدامات لازم برای احراز هویت غیرحضوری و اطلاع‌رسانی به مشتریان را به انجام رسانند.

وي در پايان تأكيد كرد: رعایت مفاد بخشنامه بانك مركزي در اين خصوص تا اطلاع ثانوی لازم الاجرا بوده و بازگشت به وضعیت عادی با ابلاغ بانک مركزي صورت خواهد پذیرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: