April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۴۷۰۳
۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵
0
مديرعامل بانك صنعت و معدن اعلام داشت: تسهيلات اين بانك به شركت های دانش بنيان در سه ماهه نخست سال 99 نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 100 درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز حسين مهري مديرعامل بانك صنعت و معدن در جلسه مرحله سوم حمایت از کسب ‌و کار‌های آسیب ‌دیده ناشی از شیوع ويروس کرونا ويژه شركت هاي دانش بنيان بزرگ و متوسط که صبح امروز 29 تیرماه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، اظهار داشت: اين بانك بر اساس رسالت اجتماعي خود از سال 97 پرداخت تسهيلات به شركتهاي دانش بنيان را در دستور كار قرار داده است.

مديرعامل بانك صنعت و معدن ادامه داد: در سال 98 در مجموع ده هزار ميليارد و 785 ميليون ريال به 80 شركت دانش بنيان پرداخت شده و در سه ماهه نخست سال جاري نيز تسهيلاتي به ميزان 2 هزار ميليارد و 233 ميليون ريال به 29 شركت دانش بنيان اعطا شده است.

وي افزود: در مجموع از سال 97 تا پايان سه ماهه امسال تسهيلاتي بالغ بر 19 هزار ميليارد و 200 ميليون ريال به 182 شركت دانش بنياني كه به بانك صنعت و معدن معرفي شده اند، تعلق گرفته و پرداخت شده است.

وي همچنين از امضاي تفاهم نامه همكاري با دانشگاه هاي اميركبير و صنعتي شريف در جهت حمايت از استارت آپ ها سخن گفت و بيان داشت: بانك صنعت و معدن به عنوان يك بانك تخصصي در حوزه توليد كشور همواره حامي و پشتيبان خوبي براي شركت هاي دانش بنيان بوده و درصدد هستيم تا همكاري با مراكز توليد علم و فناوري در اين زمينه را افزايش دهيم.

مهري تصريح كرد: از ابتداي شروع شيوع ويروس كرونا تاكنون نيز اين بانك تعامل مناسبي با شركت هاي فعال در زمينه توليد تجهيزات پزشكي و محصولات دارويي و بهداشتي داشته و 6 هزار ميليارد و 417 ميليون ريال به شركت هاي ياد شده پرداخت نموده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: