کد خبر: ۳۳۵۱۰۹
۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
0
با حکم سرپرست وزات صمت، نماینده سابق مردم رفسنجان در مجلس به عنوان سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استان‌های این وزارتخانه منصوب شد.
به گزارش پول نیوز، با حکم حسین مدرس خیابانی، احمد انارکی محمدی نماینده سابق مردم رفسنجان در مجلس به عنوان سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استان‌های این وزارتخانه منصوب شد.

در حکم احمد انارکی محمدی آمده است:
انتظار می‌رود با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید ضمن تعامل مؤثر و سازنده با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که همواره از جایگاه رفیع و ارزشمندی برخوردارند، به ویژه کمیسیون‌های تخصصی و نیز مراجع محترم قضائی و حقوقی، استانداران محترم و سایر مقامات محلی و منطقه‌ای، سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های وابسته در زمینه تحقق اهداف وزارتخانه گام‌های مؤثر برداشته شود.

به منظور اثر بخشی هرچه بیشتر تصمیمات، بدین وسیله اختیارات قابل واگذاری قانونی سرپرست وزارت در حوزه مسئولیت سپرده شده را به جنابعالی تفویض می‌نمایم، بدیهی است تمامی همکاران گرامی در حوزه‌های ستاد و صف، همراهی و هماهنگی کامل و جامع را با جنابعالی در اجرای وظایف محوله به عمل خواهند آورد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: