کد خبر: ۳۳۶۱۵۹
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
0

به گزارش پول نیوز، آشپزخانه به عنوان قلب یک خانه شناخته می شود چرا که بیش تر فعالیت های روزانه یک خانم خانه دار و یا دیگر اهالی خانه در آن این مکان انجام می شود و به همین دلیل به عنوان مکانی پر رفت و آمد شناخته می شود . اصولا خانه های خانه دار برای داشتن انگیزه برای خانه داری و آشپزی های روزانه خود ترجیح می دهند ، فضای مورد علاقه خود در آشپزخانه را ایجاد نمایند تا با روحیه شاداب و پر انرژی در طول روز که دیگر افراد بیرون از خانه مشغول فعالیت هستند و خانم خانه به تنهایی مشغول به آماده سازی غذا می باشد ، به فعالیت خود بپردازد . خانم های جوان تر به جهت پوشاندن کف آشپزخانه خود اصولا ترجیح به تهیه مدل فرش آشپزخانه با طرح های مدرن و فانتزی می دهند که ما در این جهت برای آشنایی بهتر این عزیزان راهنمای خرید فرش آشپزخانه را با بیان ویژگی های مربوطه و معرفی مدل های مختلف آن مقاله ای را ارائه نموده ایم .

 

راهنمای خرید فرش آشپزخانه

 

راهنمای خرید فرش آشپزخانه

همان طور که در مقدمه این نوشتار اشاره شد ، آشپزخانه به دلیل پر رفت و آمد بودن ، دارای محیطی است که زود کثیف می شود و باید زود به زود مورد نظافت توسط افراد خانه قرار گیرد . اما فرش آشپزخانه به علت پر تردد بودن و شست شوی سخت ، باید از ویژگی هایی برخوردار باشد تا هم بتوان لک های ایجاد شده روی آن توسط مواد غذایی رنگ دار و یا رد پای افراد را پوشاند و در صورت کثیفی بیش از اندازه آن را هر از چند گاهی به راحتی مورد شست و شو قرار داد .

از دسته ویژگی های که می توان برای فرش آشپزخانه معرفی و الزام دانست ، مواردی در زیر بیان شده است که طبق آن می توانید به خرید فرش مناسب آشپزخانه بپردازید :

- فرش مناسب آشپزخانه باید از رنگ های تیره و یا رنگ روشن با طرح های شلوغ برخودار باشد تا از نمایان سازی لک ها و کثیفی ها جلوگیری نماید .

- فرش آشپزخانه باید دارای کیفیت بالایی باشد ؛ بدین منظور که در اثر زود کثیف شدن و نیاز به شستشوی مداوم ، امکان خرابی و از بین رفتن کیفیت و رنگ اولیه آن بسیار کم باشد و در صورت استفاده طولانی مدت در اثر پاخور زیاد ، از ظاهر بد و دفورمه برخوردار نگردد . پس دقت نمایید که فرش آشپزخانه باید دارای جنسی نرم و لطیف و قابل شست و شو باشد .

- سایز فرش آشپزخانه به تبع از سبک چیدمان مدرن بهتر است ، کوچک انتخاب شود ، زیرا بدین صورت هم از نظر مدرنیته بودن و هم به لحاظ سبک و شستشوی راحت و قیمت ارزان تر ، فرش مناسب آشپزخانه مدرن را انتخاب نموده اید .

مدل فرش آشپزخانه مدرن

همان طور که اشاره شد امروزه به دلیل مدرنیته شدن سبک دکوراسیون ها ، اکثریت به دنبال فرش مدرن برای آشپزخانه خود هستند که این گونه مدلهای فرش آشپزخانه ، هم دارای جلوه ای ساده و رنگ بندی های متنوع برای هماهنگ سازی با دیگر وسایل آشپزخانه به جهت ایجاد هارمونی بهتر در محیط آشپزخانه می باشد و هم این که دارای قیمتی مناسب هستند . مدل فرش اشپزخانه با قیمت مناسب و طرح های مدرن ، دارای الیاف و شیوه بافت ارزان قیمتی هستند که در عین حال از کیفیت بالایی نیز برخوردارند . شانه تراکم پایین و الیاف بافت به کار رفته در فرش آشپزخانه ، سبب وزن سبک آن و قابلیت شست و شوی راحت تر آن شده که در قیمت فرش آشپزخانه نیز بی تاثیر نیست . البته باید بدانید که این به معنی بی کیفیت بودن محصول نمی باشد . از دیگر جدیدترین مدل فرش آشپزخانه می توان به مدل فرش آشپزخانه فانتزی ، مدل فرش آشپزخانه عروس اشاره نمود که این دو به لحاظ طرح با یکدیگر فرق می کند ، زیرا همان طور که می دانید برای انتخاب فرش آشپزخانه عروس افراد بیش تر به سراغ طرح های جدید با رنگ های روشن می روند ، اما طرح فرش فانتزی آشپزخانه ، متشکل از چند ضلعی های نامتقارن و رنگ بندی گوناگون می باشد که افراد طبق رنگ بندی های مختلفی که در سایر وسایل آشپزخانه خود به کار برده اند ، می توانند انتخاب های متفاوتی از رنگ و مدل فرش آشپزخانه شیک خود را داشته باشند .

 

راهنمای خرید فرش آشپزخانه

 

فروش فرش آشپزخانه

به جهت خرید فرش برای آشپزخانه خود در انواع مدل های فرش مدرن و فانتزی شامل گلیم فرش ، فرش شنل و ... می توانید به صورت آنلاین و غیر حضوری به فروشگاه اینترنتی کالا فرش به آدرس www.KalaFarsh.com مراجعه نمایید و در آن جا از خرید اینترنتی فرش آشپزخانه در مدل دلخواه خود بهره مند گردید . خرید گلیم فرش آشپزخانه از فروشگاه کالا فرش به صورت مستقیم از کارخانه امکان پذیر است که خریداران با این روش می توانند از خرید فرش آشپزخانه با قیمت درب کارخانه بهره مند گردند . فروش فرش آشپزخانه فانتزی و مدرن نیز شامل چنین امتیازی هست که متقاضیان چنین مدل هایی نیز می توانند از خرید ارزان آن با گارانتی معتبر کالا بهره مند گردند .

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: