یک کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با پول نیوز پاسخ داد:
کد خبر: ۳۳۶۳۴۱
۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
0
یک کارشناس بازار سرمایه عنوان کرد: پیش بینی می‌شود در روزهای بعد باید منتظر نوسانات بیشتری در بازار سرمایه باشیم اما تا پایان این هفته، شاخص مثبت خواهد بود و در روز پایانی بازار، شاخص با افت روبه رو خواهد شد.
تولیدی/// صعود شاخص بورس با ورود مردم
محمود قاضی، مدیر عامل شرکت حسابداری شفق و کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار پول نیوز اظهار کرد: مراجعه هر روز مردم برای فروش سهام عدالت بیشتر می شود و کار گزاری ها نیز به طبع مجبور به فروش سهام در بازار برای بازگشت پول مردم هستند.

وی افزود: فروش سهام عدالت باعث عرضه سهام توسط کارگزاری ها و ایجاد صف فروش های سنگین میشود که نتیجه آن قرمز پوشی بازار می باشد. از طرفی بازار نیاز به اصلاح قیمت داشت که این امر طی روز های گذشته انجام شد.

قاضی ابراز کرد: با توجه به اصلاح شدید روز گذشته بازار سرمایه، شاخص در سومین روز از معاملات این هفته روند صعود خود را آغاز می کند اما معنی از صعود، رشد آنچنانی بازار نیست زیرا بازار شکننده شده است.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: نکته مهم این است که هر روز ثبت نام و دریافت کدهای بورسی جدید انجام می شود و باید به هر نحوی که می شود بازار را حفظ کرده تا مردم هر چه بیشتر به سمت بازار سوق پیدا کنند تا اثرات مثبت صعود شاخص و سود سهام در بازار نمایان شود.

مدیر عامل شرکت حسابداری شفق در ادامه خاطر نشان کرد: اثرات مثبت بازار منوط مدیریت نقدینگی جهت ورود به چرخه تولید می باشد.

این کارشناس بازار سرمایه ابراز کرد: پیش بینی می‌شود در روزهای بعد باید منتظر نوسانات بیشتری در بازار سرمایه باشیم اما تا پایان این هفته، شاخص مثبت خواهد بود و در روز پایانی بازار، شاخص با افت روبه رو خواهد شد.
 
 

گفتگو از سحر گلی زاده

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: