April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۶۶۴۹
۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
0
مهدی شمسایی ظفرقندی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه نوین از ساخت نماهنگ سرود سازمانی این شرکت خبر داد.

سرود سازمانی بیمه نوین رونمایی و تولید شد

 

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، مدیر روابط عمومی این شرکت با اعلام این خبر افزود: تولید این نماهنگ در راستای اجرای استراتژی ارتقای هویت برند و گسترش فرهنگ بیمه بوده و در متن شعر و تصاویر نماهنگ از نمادهای ملی، میهنی و اهداف اصلی صنعت بیمه بهره گرفته شده است.

شمسایی افزود: نماهنگ سرود سازمانی به عنوان نماد یک سازمان، زبان گویای اهداف و خط مشی و موجب برانگیختن حس غرور و افزایش انگیزه در کارکنان و ذی نفعان هر مجموعه ای شناخته می شود که در ساخت این اثر نیز تمامی این موارد در نظر گرفته شده است.

وی همچنین گفت: در بیمه نوین ایفای تعهدات از مهم ترین اصول شناخته شده است و ارائه طرح های نوین بیمه ای، افزایش سرعت عملکرد در صدور و خسارت و رشد متوازن پرتفوی بیمه ای از جمله اهدافی است که همواره در استراتژی های شرکت در نظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش، این اثر هنری توسط محمد رضا چراغعلی آهنگسازی شده است و ستار مهرابی، خواننده و سجاد عزیزی آرام ترانه سرای آن هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: