April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۷۹۰۰
۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۱
0
هم زمان با آغاز سال تحصیلی، مدرسه ۱۲ کلاسه شهدای ایران خودرو که طبق استانداردهای آموزشی احداث شده، با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو و استاندار سیستان و بلوچستان و برخی دیگر از مقامات این استان به بهره برداری رسید.
به گزارش پول نیوز، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، در آیین گشایش این مدرسه، ضمن قدردانی از تمامی مسوولان مرتبط با اجرای این پروژه، گفت: ایران‌خودرو براساس تکالیف فراقانونی و فراماموریتی بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی، حمایت از تحصیل کودکان منطقه محروم سیستان و بلوچستان را در دستور کار قرار داد.

فرشاد مقیمی، با بیان این‌که مسوولیت های اجتماعی ایران‌خودرو در سه فصل محیط زیست، حمایت‌های اجتماعی و همچنین اقتصادی دنبال می‌شود، ادامه داد: افزون بر این‌که اقدامات و پروژه‌های متعددی در زمینه کاهش مصرف سوخت محصولات و کاهش آلایندگی محیط زیست تعریف کرده‌ایم، برای رونق اقتصادی مناطق محروم نیز اقداماتی را انجام داده‌ایم. برای رونق اقتصادی سیستان و بلوچستان گام‌هایی از جمله حمایت از زنان هنرمند سوزن‌دوز سرپرست خانوار برداشته‌ایم.

وی افزود: کمک‌های مومنانه‌ای که در شرایط کرونا به اقشار محروم توسط مجموعه کارکنان ایران‌خودرو صورت گرفته نیز بخشی از اقدامات مسوولانه این خودروساز به‌شمار می‌رود. در همین راستا و در شرایط محدودیت‌هایی که در ابتدای شیوع بیماری کرونا وجود داشت اقدام به تامین اقلام بهداشتی کادر درمان شبکه بهداشت کشور نیز کرده‌ایم.

مقیمی با اشاره به بیانات مقام‌معظم رهبری درباه لزوم ایجاد زیرساخت‌های آموزشی مناسب در مناطق محروم، تصریح کرد: خاستگاه بسیاری از متخصصان کشور از مناطق محروم بوده و باید تلاش کنیم تا با ایجاد امکانات مناسب، این سهم را افزایش دهیم.

وی گفت: به احترام ۱۱۳ شهیدی که ایران‌خودرو تقدیم انقلاب کرده، مدرسه احداث شده را «شهدای ایران‌خودرو» نام‌گذاری کرده‌ایم.

وی ضمن قدردانی از خیرین منطقه، برای هبه زمین ساخت مدرسه به سازمان نوسازی مدارس، تصریح کرد: مسوولیت‌های اجتماعی ایران‌خودرو، محصور به شرکت مادر نبوده و شبکه خدمات پس از فروش و یکی از نمایندگی های ایران‌خودرو نیز در سال گذشته اقدام به تاسیس هنرستان فنی و حرفه‌ای در این منطقه کرده که قرار است مرکز دیگری را نیز یه صورت خیریه تاسیس کند. 

وی در پایان اظهار کرد: معلمان به جای اندیشه، اندیشیدن را به کودکان بیاموزند تا فضای توسعه همه جانبه برای کشور و سربلندی آن فراهم شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: