April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۱۶۱۵
۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
0
توسعه استارتاپ‌ها و توجه به اقتصاد ای‌پی‌آی، باعث شده که استفاده از بیمه‌گری باز وAPI ها مورد توجه کسب و کارهای مختلف قرار گرفته و بسیاری از شرکت‌ها سرویس‌های خود را به منظور توسعه فروش یا عرضه بهتر خدمات در اختیار کسب و کارهای مختلف قرار دهند.

گام بلند بیمه ملت در مسیر بیمه‌گری باز با همکاری API Market Placeها

 

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، مدیریت توسعه کسب و کارهای دیجیتال بیمه ملت با توجه به این روند نوظهور و رو به رشد، و نیز در سایه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات شرکت، از سال گذشته، حرکت در این مسیر را در دستور کار قرار داد.

در این راستا و در گام نخست، شرکت نسبت به عرضه رایگان وب‌سرویس‌های استعلام و صدور خود بر روی API Market Placeهای پادیوم (Podium) اقدام کرد. اخیرا و در گام دوم، در قالب قرارداد همکاری، عرضه رایگان وب‌سرویس‌های استعلام و صدور برای Markat Place اَپی‌اکو (API ECO) را در دستور کار خود قرار داده است. این فعالیت‌ها، امکانی برای متقاضیانAPIهای بیمه‌ای و استارتاپ‌ها فراهم می‌آورد تا بتوانند در ساده‌ترین شکل از این وب‌سرویس‌ها استفاده کنند.

در توضیح باید اشاره کرد که API Market Place پلتفورم‌هایی برای عرضه و تقاضای اِی‌پی‌آی فراهم کرده‌اند تا استارتاپ‌ها، توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری و دیگر سازمان‌ها بتوانند به راحتی APIهای خود را در اختیار سایر توسعه‌دهندگان قرار دهند. استفاده از API Market Place علاوه بر گسترش استفاده ازAPIها، امنیت و حفاظت آن‌ها را نیز تامین خواهد کرد.

این اقدام می‌تواند موجب توسعه فروش بیمه از طریق عرضه آسان و به کارگیری آنها در کسب و کارهای مختلف شده و تجربه جدیدی از خرید بیمه‌نامه را برای مشتریان فراهم آورد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: