May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۲۴۸۹
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
0
سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف، باران و وزش باد شدید موقتی در ۲۵ استان کشور خبر داد و اعلام کرد سامانه بارشی جدیدی در راه است.

شدت بارش برف و باران در ۲۵ استان کشور

 

به گزارش پول نیوز، بر اساس تحلیل نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در استان های خوزستان، فارس، بوشهر، شمال مرکز خلیج فارس، لرستان، ایلام، کردستان،چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم، کرمانشاه، همدان و مرکزی بارش برف و باران و وزش باد شدید موقتی، در مناطق جنوبی رعدوبرق، در مناطق مستعد تگرگ و در شمال شرق و شرق کشور بارش پراکنده پیش بینی شده است.


فردا علاوه بر مناطق ذکر شده در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان، مازندران، گلستان، سمنان، خراسان رضوی و خراسان شمالی بارش ها ادامه خواهد داشت.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی شدت بارش های این دو روز در استان های واقع در غرب، جنوب غرب، دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی خواهد بود. دوشنبه از شدت فعالیت سامانه بارشی در کل کشور کاسته شده و در نوار شمالی بارش برف و باران و در دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی بار پراکنده پیش بینی شده است.

از اواخر سه شنبه سامانه بارشی دیگری از سمت جنوب غرب وارد کشور شده و روز چهارشنبه در نیمه غربی کشور باعث بارندگی می شود. طی سه روز آینده خلیج فارس و دریای خزر مواج پیش بینی شده است.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: