May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۴۲۲۲
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
0
مدیر عامل بانک تجارت در پیامی فرا رسیدن سال نو میلادی را به عموم مسیحیان جهان بویژه هموطنان مسیحی ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

پیام تبریک مدیر عامل بانک تجارت به مناسبت آغاز سال 2021 میلادی

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، متن پیام رضا دولت آبادی به شرح زیر است:

آغاز سال نو میلادی که مصادف با ایام ولادت با سعادت حضرت عیسی مسیح (ع) پیامبر صلح، مهربانی و نوید بخش سعادت انسان است بر همه پیروان آن حضرت بویژه هموطنان عزیز مسیحی و مشتریان بانک تجارت خجسته و مبارک.

طریق و اندیشه انسان ساز این پیامبر الهی و تمامی انبیا همانا یکتا پرستی، مهرورزی، برابری انسانها و تلاش برای گسترش صلح و دوستی برای ساکنین این کره خاکی است. بی شک تنها راه نجات، حرکت در این مسیر و عمل به آموزه هایی است که در نهایت همه زیبایی ها و فضیلت های آرمانی را برای جامعه بشری به ارمغان می آورد.

اینجانب با تبریک آغاز سال 2021 میلادی از درگاه خداوند متعال برای هموطنان مسیحی و جمله مسیحیان جهان صحت و سلامتی و سالی سرشار از نشاط و سعادت آرزو نموده و امیدوارم مردمان جهان با گذر از دوران سخت و پر التهاب "کرونا " بیشتر از همیشه نعمات خداوند مهربان و فرصت مهرورزی ، نوع دوستی و همزیستی مسالمت آمیز در کنار یکدیگر را شکرگزار باشند.

با بهترین آرزوها

رضا دولت‌آبادی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: