حمله به عین‌الاسد معادلات جهانی را تغییر داد؛
کد خبر: ۳۴۴۵۴۰
۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
0
ملک فاضلی گفت: حمله ایران به عین الاسد معادلات جهانی را تغییر داد و توانمندی و خویشتن داری جمهوری اسلامی را به جهانیان ثابت کرد.
حمله موشکی ایران به عین الاسد؛ تغییر ماهیت ادبیات تهدید
به گزارش پول نیوز، ملک فاضلی عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سردار شهید سلیمانی عملکردی را از نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه به وجود آورده بود که عصبانیت و نگرانی نظام سلطه در راس آن آمریکا را برانگیخت.

وی ادامه داد: به همین دلیل آمریکا با بی اعتنایی به تمام قوانین و مقررات بین المللی دست به حرکت تروریستی تنفرآمیز زد و سردار سلیمانی را در خاک کشور همسایه، عراق، به شهادت رساند.

فاضلی اظهار کرد: طبعا وظیفه برادران ما در عراق بود که خودشان جواب آمریکا و استکبار جهانی را بدهند، زیرا در کنار سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس هم به شهادت رسید.

نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: درنظر نگرفتن احترام مردم شریف عراق هم در این میان وجود دارد و باید این کار از سوی عراق انجام می‌شد.

فاضلی اظهار کرد: آنچه که جمهوری اسلامی ایران وظیفه خود می‌دانست و بر اساس دستوری که مقام معظم رهبری دادند منجر به حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در عراق شد که البته همه توان جمهوری اسلامی ایران نبود.

وی گفت: با این کار نشان دادیم که بزرگترین پایگاه آمریکا در عراق، عین الاسد، را بمباران موشکی کردیم و دنیا متوجه شد که خویشتن داری و بزرگواری و در عین حال توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران تا چه میزان است.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: این موضوع سبب شد تنفری عظیم نسبت به نظام سلطه و به ویژه ترامپ در سراسر جهان به وجود آمد که در سال گذشته راهپیمایی‌های عظیمی در گوشه گوشه جهان علیه او برگزار شد.

فاضلی گفت: جمهوری اسلامی ایران پس از آمدن پیکر شهید به ایران تا همین امروز اندیشه استکبارستیزی را دارد و معادلات جهانی با این تشییع میلیونی و حمله به بزرگترین پایگاه آمریکا در عراق مشخص شد.

وی اظهار کرد: به علاوه شکست مفتضحانه ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نتیجه عملکرد اشتباه رئیس جمهور آمریکا بود.

نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در سال گذشته آنچه که ما به دست آوردیم اثبات توانمندی جمهوری اسلامی بود و دشمنان ما پشیمانی و حسرت را در قبال تحریم‌ها و جنایتی که درباره سردار شهید سلیمانی انجام دادند به دست آوردند.

فاضلی بیان کرد: امیدواریم دنیا از این اقدام جمهوری اسلامی ایران درس گرفته باشد و به بزرگواری ما احترام بگذارد و حد و حدود خود را بداند و به درستی با ما رفتار کند.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری یک سال پیش در زمینه سیلی به آمریکا صحبت کردند که نتیجه آن هم شکست ترامپ و حذف او از کاخ سفید بود.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر معادلات جهانی، شکست‌های پی در پی، انزوای آمریکا و فاصله گرفتن از متحدانش مواردی بود که معظم له به آن اشاره داشتند که در گذر زمان به نگاه عمیق ایشان پی خواهیم برد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: