مشاور اجرایی سهام عدالت مطرح کرد؛
کد خبر: ۳۴۵۸۳۰
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷
0
محمدرضا پوررضایی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ راهی برای انتقال سهام عدالت متوفیان فعال نیست، گفت: به زودی سامانه‌ای تمام الکترونیک برای انتقال سهام عدالت متوفیان فراهم می‌شود.
کلاف سردرگم وراث سهام عدالت
به گزارش پول نیوز، محمدرضا پوررضایی، مشاور اجرایی سهام عدالت در شرکت سپرده گذاری مرکزی، گفت: در شرایط عادی اگر کسی از دنیا برود، وراث پس از گذراندن مراحل انحصار وراثت می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، سهام متوفی را به ارث ببرند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ روشی برای انتقال سهام عدالت متوفیان وجود ندارد، ادامه داد:، اما برای سهام عدالت به دلیل شیوع کرونا، انتقال سهام عدالت به وراث در دفاتر پیشخوان متوقف شده و قرار است سامانه‌ای ایجاد شود تا پس از آنکه کار‌های انحصار وراثت انجام شد، مدارک در آن سامانه بارگذاری شود سپس تمام مدارک به قوه قضائیه ارسال می‌شود و وضعیت وراث مشخص می‌شود و ما نهایتاً کار تقسیم سهام را انجام می‌دهیم؛ این یک فرایند الکترونیکی کامل است.

مشاور اجرایی سهام عدالت با اشاره به دلیل راه نیفتادن این سامانه، گفت: کار‌هایی را که ما باید انجام دهیم کامل است، اما کار‌هایی که سایر ارگان‌ها باید انجام دهند هنوز به اجرا نرسیده است.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: