کد خبر: ۳۴۷۹۵۷
۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
0
سهام آمریکا در معاملات دیشب وال‌استریت در حالی رشد اولیه خود را از دست داده و افت کردند که سقوط سنگین سهام تکنولوژی باعث سقوط شاخص نزدک شد.

وال استریت سقوط کرد

 

به گزارش پول نیوز به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، سهام آسیا اقیانوسیه در معاملات امروز، پنجشنبه، در حالی نوسان کردند که سرمایه‌گذاران تحولات مربوط به سقوط سهام تکنولوژی آمریکا را دنبال می‌کنند.

جامع‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی بدون سهام ژاپن ۰.۱۸ درصد رشد کرد در حالی که نیکی ژاپن ۰.۷۶ درصد بالا آمد.

در بازار چین کامپوزیت شانگهای نتوانست رشد کند و به افت اندک ۰.۰۱ درصدی رضایت داد در حالی که هانگ‌سنگ در هنگ‌کنگ هم تقریباً بدون تغییر باقی ماند و به افت اندک ۰.۰۲ درصدی رسید.

ای‌اس‌اکس استرالیا به سختی توانست ۰.۰۶ درصد رشد کند و کوسپی کره‌جنوبی ۰.۲۶ درصد بالا آمد.

در بازار ارز، دلار به بالاترین سطح خود در ۴ ماه اخیر رسید و نرخ برابری آن در مقابل ین ژاپن و یوآن چین به ترتیب ۱۰۸.۹۱ واحد و ۶.۵۳۲۳ واحد شد.

سهام آمریکا در معاملات دیشب وال‌استریت در حالی رشد اولیه خود را از دست داده و افت کردند که سقوط سنگین سهام تکنولوژی باعث سقوط شاخص نزدک شد.

شاخص اس‌اندپی در دقایق پایانی با شدت گرفتن سقوط سهام تکنولوژی به سرعت سود ۰.۸ درصدی خود را از دست داد و ۰.۶ درصد دیگر هم افت کرد.

کامپوزیت نزدک که سهام تکنولوژی وزن سنگینی در آن دارند ۲ درصد سقوط کرد و به ۱۲٫۹۶۱.۸۹ واحد بازگشت.

میانگین صنعتی داو جونز در ثانیه‌های پایانی وارد محدوده قرمز شد و ۳.۰۹ واحد از دست داد. این در حالی است که این شاخص در ساعاتی از معاملات دیشب بیش از ۳۰۰ واحد جهش کرده بود.

در معاملات دیشب اپل، فیسبوک و نتفلیکس همگی بیش از ۲ درصد سقوط کردند در حالی که تسلا با سقوط سنگین‌تر ۴.۸ درصدی روبرو شد.

بالا ماندن سود اوراق قرضه ۱۰ ساله آمریکا که در حال حاضر ۱.۶۱ درصد می‌باشد، عامل اصلی سقوط سهام تکنولوژی در روزهای اخیر بوده است.

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: