April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۸۲۱۵
۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
0
ساعات کاری شعب و ستاد بانک گردشگری از 14 فروردین 1400 با توجه به شرایط حاکم بر کشور در مواجهه با ویروس کرونا اعلام شد.

ساعات کاری بانک گردشگری از 14 فروردین اعلام شد

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، ساعت کار همکاران شعب تهران و استان ها در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7.30 تا 14 و ساعت ارائه خدمت از 8 تا 13.30 است و در روزهای پنجشنبه از ساعت 7.30 تا 13 و ساعت ارائه خدمت 8 تا 12.30 خواهد بود.

همچنین طبق بخشنامه صادره، ساعات کار همکاران ستاد در روزهای شنبه تا چهارشنبه 7.30 تا 14 و روزهای پنجشنبه (روز غیرکاری) از 7.30 تا 12.30 خواهد بود.

با ابلاغ این بخشنامه ، موضوع دورکاری لغو شده و به منظور انجام فعالیت کاری تمام همکاران باید در محل کار ( ستاد و شعبه) حضور داشته باشند.

حضور همکاران واحدهای ستادی و شعب پس از ساعت 14 ، حسب ضرورت و صرفا با اخذ مجوز از مدیرعامل بانک امکان پذیر است.

در صورت صدور بخشنامه هایی توسط استانداری‌ها یا ستاد مبارزه با کرونا هر استان و تعیین ضوابطی متفاوت از موارد تعیین شده در این بخشنامه، ضروری است ضمن رعایت بخشنامه استانداری استان خود، نسبت به ارسال نسخه ای از بخشنامه به معاونت های "شعب و بازاریابی" و "برنامه ریزی و منابع انسانی" اقدام شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: