April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۰۰۷۱
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
0
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۵ درصد رشد به ۱۸۳۶ دلار و ۹۲ سنت رسید.

قیمت طلا امروز نوسان محدودی را شاهد بود

 

به گزارش پول نیوز به نقل از رویترز، در حالی که سوددهی اوراق قرضه دولت آمریکا اندکی کاهش داشته و ارزش دلار به صورت جزئی تقویت شده است و سرمایه گذاران در انتظار آمارهای تورم آمریکا هستند که اواخر این هفته منتشر خواهد شد، قیمت طلا امروز نوسان محدودی را شاهد بود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.05 درصد رشد به 1836 دلار و 92 سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه ژوئن با 0.04 درصد کاهش به 1836 دلار و 80 سنت رسید.

شاخص ارزش دلار امروز شاهد 0.1 درصد افزایش بود و موجب گرانتر شدن طلا برای خریدارانی شد که از ارزهای غیردلاری استفاده می کنند.

سوددهی اوراق قرضه ده ساله دولت آمریکا امروز به زیر 1.6 درصد رسید. کاهش سوددهی اوراق قرضه هزینه فرصت سرمایه گذاری در بازارهایی همچون بازار طلا را کاهش می دهد.

در حالی که شیوع کرونا موجب آسیب دیدن بخش خدمات ژاپن شده است، سیاست گذاران بانک مرکزی این کشور نسبت به وضعیت نامشخص ترمیم اقتصادی این کشور هشدار داده اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: