April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۰۲۹۷
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
0
مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک مهر ایران به مناسبت فرا رسيدن ۲۷ ارديبهشت، در پيامي روز ارتباطات و روابط عمومي را به فعالان اين عرصه تبريک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل بانک مهر به مناسبت روز ارتباطات

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، در متن این پیام آمده است:

«ارتباطات را یکی از دانش‌های اثرگذار عصر حاضر می‌دانند. دانشي که به لطف آن مي‌توان با افکار عمومي ارتباط برقرار کرد، كار اطلاع‌رساني را انجام داد، بازخوردها را دريافت و رويه‌ها را اصلاح نمود. اين موضوع براي بانك‌ها كه سازمان‌هايي خدماتي هستند و با طيف وسيعي از آحاد جامعه سروكار دارند، اهميتي مضاعف مي‌يابد.

گستردگی فعالیت بانک‌ها سبب شده رویه‌هایي که پيش‌تر ‌اشاره شد درباره بانک‌ها حساسيت بيشتري پيدا کند. از همين رو نقش روابط عمومي در شبكه بانكي مؤثر، ضروري و غيرقابل چشم‌پوشي است.

روابط عمومی بانک‌ها در سال‌های گذشته موفق شده‌اند با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطي، فرآيند اطلاع‌رساني به مشتريان و مخاطبان را تسهيل کرده و ارتباطي گسترده‌تر، آسان‌تر و کم‌هزينه‌تر را بين جامعه هدف و سازمان برقرار کنند. از همين رو تلاش‌هاي انجام شده در اين حوزه قابل تقدير است.

روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان این حوزه به‌ویژه کارکنان و مدیران روابط عمومي شبکه بانکي كشور تبريك مي‌گويم. بي‌شك تنها با تلاش‌هاي مضاعف شماست كه مي‌توان خدمات و فعاليت‌هاي نظام بانكي كشور را براي مردم تبيين و تشريح كرد.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: