کد خبر: ۳۵۰۸۰۳
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
0
صبح امروز یک کامیون حامل سوخت در مرز ایران و افغانستان دچار حریق شد.
آتش‌سوزی در گمرک مرزی ایران و افغانستان
به گزارش پول نیوز، سید روح‌الله لطیفی - سخنگوی گمرک ایران - درباره جزئیات این آتش‌سوزی گفت: ساعت ۹:۳۰ امروز (سه‌شنبه) کامیون افغانستانی حامل سوخت در گمرک «ابونصر فراهی» در استان فراه افغانستان که در مرز مقابل ماهیرود در ایران قرار دارد، دچار حادثه شد.

وی افزود: بلافاصله بعد از این حادثه با توجه به درخواست گمرک افغانستان از گمرک ایران، هماهنگی‌های لازم صورت گرفت و دو دستگاه ماشین آتش نشانی و پرسنل از سمت ایران برای اطفاء حریق عازم محل شدند.

لطیفی اظهار کرد: در مراحل ابتدایی با هماهنگی استانداری خراسان جنوبی، فرمانداران و سازمان‌های مستقر در مرز، اقداماتی برای جلوگیری از گسترش آتش‌سوزی صورت گرفت و طی آن، اطراف حادثه تخلیه و مخازن سوخت خنک نگه داشته شد.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی گمرک گفت: آتش‌نشانی سایر شهر‌های اطراف به حالت آماده‌باش درآمدند تا در صورت نیاز، فورا در محل حاضر شوند.

به گفته وی، آخرین اطلاعات از این حادثه از فروکش شعله‌های آتش و عدم سرایت به اطراف و همچنین اعزام سومین ماشین آتش‌نشانی به محل حکایت دارد.

سخنگوی گمرک ایران در مورد جریان تبادل تجاری در این مرز نیز گفت: در این حادثه ساختار و سازه‌های گمرک افغانستان از بین نرفته و مشکل خاصی ایجاد نشده است و تبادل کالا ادامه دارد.
 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: