کد خبر: ۳۵۱۴۶۶
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
0
سخنگوی شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی اعلام کرد که آیت‌الله رییسی هیچ صفحه رسمی در توییتر ندارد.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش پول نیوز، سخنگوی شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی اعلام کرد: صفحاتی که در توییتر به نام آیت‌الله رییسی فعال است ارتباطی با ایشان ندارد.

مهدی دوستی در این باره گفت: همچنانکه پیش از این نیز تصریح شده است آیت‌الله رییسی هیچ  صفحه رسمی در توییتر ندارد و صفحات مزبور از طرف هواداران و بدون انتساب و هماهنگی با آیت‌الله رییسی فعال است؛ لذا مطالب آنها فاقد استناد است.

پیش از این علی نادری مدیرکل روابط عمومی قوه قضائیه با بازتوییت صفحه سیدابراهیم رییسی خبر از ورود او به توییتر خبر داده بود. 

پس از آن عبدالناصر همتی در حساب کاربری خود در توییتر با استفاده از هشتگ «آزمون عدالت» نوشت:

«‏حال که آیت الله رئیسی بالاخره بعد از مدت‌ها در شبکه‌های اجتماعی اکانت رسمی ایجاد کردند. برای رفع تبعیض در دسترسی و رفع ظلم فیلترینگ، از ایشان در خواست می‌کنم از فردا صبح دستور رفع فیلتر توییتر را صادر کنند تا همه مردم از مطالب ایشان بهره‌مند شوند.»

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: