کد خبر: ۳۵۱۸۲۲
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
0
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در واکنش به اظهارات برخی کاندیداهای ریاست‌جمهوری مبنی بر حذف قطعی کنکور گفت: طرح مساله حذف کنکور احتمالا به دلیل بی‌اطلاعی است.

 

اظهار بی اطلاعی وزیر علوم از طرح مساله حذف کنکور

به گزارش پول نیوز به نقل از ایلنا ، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در واکنش به اظهارات برخی کاندیدا‌های ریاست‌جمهوری مبنی بر حذف قطعی کنکور گفت: موضوع کنکور چیز مبهمی ندارد که کاندیدا‌های محترم به آن بپردازند و از طرفی در سال ۹۹ بیش از ۸۵ درصد ورودی‌های دانشگاه‌های کشور بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی دوره دبیرستان وارد دانشگاه شدند.

وی ادامه داد: فقط در رشته‌های گروه پزشکی تراکم داوطلب و رقابت فشرده وجود دارد که آن هم برای چند رشته دکتری حرفه‌ای است.

غلامی خاطرنشان کرد: از طرف دیگر، طرح اصلاح کنکور در شورای عالی مطرح است که نهایی شده و در جلسه بعدی شورا به احتمال بسیار زیاد تصویب خواهد شد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد: در نتیجه موضوع کنکور مساله رهاشده‌ای نبوده و نیست که در مباحث تبلیغات انتخاباتی به آن پرداخته شود. احتمالا برخی کاندیدا‌ها که آن را مطرح می‌کنند از مراحل و فرایند سپری‌شده موضوع اطلاع ندارند.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: