هواشناسی ایران ۱۴۰۰/۰۴/۹؛
کد خبر: ۳۵۳۲۲۴
۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
0
در حالی طی روز‌های آینده دمای هوا در برخی مناطق کشور به۵۰ درجه بالای صفر افزایش می‌یابد که سازمان هواشناسی نسبت به سیلاب محلی در ۱۲ استان هشدار داد.
گرمای ۵۰ درجه در برخی استان‌ها
به گزارش پول نیوز، اطلاعیه سازمان هواشناسی به شرح زیر است:

توصیف سامانه: رشد ابر‌های همرفتی بویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب

نوع مخاطره: در اثر رشد ابر‌های همرفتی در مناطق ذکر شده، یک یا چند پدیده از موارد ذیل امکان وقوع دارد: رگبارباران، رعدوبرق، وزش بادشدید موقتی، برخی نقاط همراه با گردوخاگ، با احتمال تگرگ در مناطق مستعد و در برخی نقاط اصابت صاعقه.

منطقه اثر:

چهارشنبه ۱۴۰۰/۴/۹: آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مازندران، گیلان، اردبیل، زنجان، ارتفاعات استان‌های البرز، تهران و سمنان.

پنجشنبه ۱۴۰۰/۴/۱۰: آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، ارتفاعات استان‌های البرز، تهران و سمنان، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی.

اثر مخاطره: احتمال جاری شدن روان آب بصورت نقطه‌ای و محلی، احتمال برخورد صاعقه، وزش باد شدید، رعدو برق

توصیه: اجتناب از تردد و توقف در مسیل‌ها، احتیاط در صعود به ارتفاعات و احتیاط در چرای دام‌ها در مراتع مرتفع و تقویت سازه‌های موقتی

به گزارش تسنیم، سازمان هواشنای برای برخی استان‌های کشور از جمله اهواز افزایش دمای هوا به ۵۰ درجه را طی آخر هفته پیش بینی کرده است.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: