April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۳۴۲۴
۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹
0
فرستاده ویژه آمریکا به لیبی از تلاش برخی اعضای کمیته گفت‌وگوی لیبی در ژنو برای جلوگیری از برگزاری انتخابات در این کشور پرده برداشت.
آمریکا: برخی مقامات لیبی با
به گزارش پول نیوز، فرستاده ویژه ایالات متحده به لیبی در سخنانی برخی اعضای کمیته گفت‌وگوی سیاسی لیبی در ژنو را به تلاش برای جلوگیری از برگزاری انتخابات متهم کرد.

وی در این باره گفت: ما جلسات مجمع گفت‌وگوی سیاسی لیبی در ژنو را از نزدیک دنبال کردیم، به نظر می‌رسد که شماری از اعضای این کمیته درصدد وارد کردن "قرص‌های سمی" به لیبی برای تضمین عدم برگزاری انتخابات هستند.

نورلاند افزود: برخی از این افراد ادعا می‌کنند که به نمایندگی از رهبران سیاسی عمل می‌کنند که به آمریکا اطمینان داده‌اند از انتخابات ۲۴ دسامبر حمایت می‌کنند.

وی ادامه داد: در نهایت این ملت لیبی هستند که سرنوشت‌شان را رقم می‌زنند. هیئت اعزامی سازمان ملل به لیبی برای تسهیل گفتگو بسیار تلاش کرده است، اما نمی‌تواند به نمایندگی از لیبیایی‌ها تصمیم گیری کند.

نورلاند در ادامه بر آمادگی واشنگتن برای حمایت از دولت وحدت ملی لیبی برای ارائه خدمات اصلی به مردم و آمادگی برای برگزاری انتخابات تاکید کرد.
برچسب ها: امریکا ، پول ، پول نیوز ، لیبی ، ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: