April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۳۴۵۴
۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
0
بر اساس پیش‌بینی جی‌پی مورگان زمان پایان یافتن روند نزولی بیت کوین فرا رسیده و دوباره بیت کوین به روند صعودی خود بازگشته است.

بیت کوین به دوران طلایی خود بازگشت

 

به گزارش پول نیوز، بانک جی‌پی مورگان اعلام کرد روند نزولی قیمت بیت کوین احتمالاً هنگامی پایان می‌یابد که سلطه این ارز دیجیتال بر بازار از مرز ۵۰ درصد عبور کند.

گفتنی است که بهای بیت کوین در حال حاضر در ناحیه ۳۴,۶۰۰ دلاری قرار دارد و سلطه آن بر بازار ۴۶ درصد است. که این خود می‌تواند آغاز دوران طلایی بیت کوین تلقی شود.

از سوی دیگر باید یادآور شد که سرمایه ورودی به صندوق‌های بیت کوین طی هفته‌های اخیر بیشتر شده است.

بدیهی است که پیش بینی رشد چشمگیر بیت کوین با توجه به ذخیره شدن ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ بیت کوین در کیف پول نهنگ ها خود موید رونق دوباره بیت کوین به حساب می‌آید چگونه کتاب اظهار نظر کارشناسان طی روزهای آتی شاهد افزایش حضور سرمایه گذاران در این بازار خواهیم بود.

باید متذکر شد که طبق اطلاعات جمع آوری شده توسط یک شرکت تحلیل محبوب و مردمی، نهنگ ها در حال جمع‌آوری تدریجی بیت کوین در ریزش ها بوده اند.

ویلی وو (Willy Woo) معامله گر و تحلیل گر با توییت کردن تعدادی از چارت های وبسایت Glassnode نشان داده است که بیت کوین بر خلاف هش ریت پایین و سخت گیری شدید چین بر ماینرها،در وضعیت خوبی قرار دارد. اولین چارت منتشر شده بیانگر افزایش قابل توجه تعداد بیت کوین های هولد شده توسط نهنگ های این ارز رمز از ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ سکه در کیف پول های آنهاست.

در پایان باید یادآور شد که جهش شدید تعداد نهنگ‌های بیت کوین همزمان با صدور سیگنال خرید توسط شاخص Puell Multiple یکی دیگر از نشانه صعود بیت کوین تلقی می شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: