April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۳۵۱۱
۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
0
در حال حاضر ۷۸ میلیون نفر یارانه نقدی و ۶۰ میلیون نفر یارانه معیشتی بنزین دریافت می‌کنند. قرار است به کسانی که یارانه نمی‌گیرند فرصت ثبت‌نام داده شود. همچنین تاکنون تصمیمی برای حذف یارانه وجود ندارد.
یارانه‌های واریزی چه تغییری کرده است؟
به گزارش پول نیوز، تعداد کسانی که یارانه نقدی دریافت می‌کنند ۷۸ میلیون نفر هستند. از این تعداد ۶۰ میلیون نفر یارانه معیشتی بنزین را نیز می‌گیرند. در تبصره ۱۴ بودجه ۱۴۰۰ نیز منابع تخصیص داده شده برای یارانه پرداختی نسبت به سال قبل ثابت است و افزایش نیافته.
برای پرداخت یارانه نقدی به ۷۸ میلیون نفر معادل ۴۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان و بودجه پرداخت ۱۲ ماه یارانه معیشتی بنزین امسال نیز ۳۱ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

در حال حاضر چهار ماه یارانه بنزین پرداخت شده و مبلغ آن در هر ماه برای خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده‌های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده‌های سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده‌های پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان است.

همچنین سه ماه یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی در فصل بهار واریز شده و قرار است در هفته آینده یارانه نقدی تیر پرداخت شود. مبلغ این یارانه از اولین مرحله تاکنون بدون تغییر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به‌ازای هر نفر است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: