April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۳۷۰۵
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶
0
شرکت بیمه معلم در مسیر تقویت و اصلاح ساختار مالی در دو ساله اخیر اقداماتی را محقق کرده که نتایج این اقدامات با رشد چشم‌گیر 6 برابری سود سال 1399 نسبت به سال 1398 خود را نشان داده است.

رشد چشم‌گیر 6 برابری سود سال 1399 در بیمه معلم

 

به گزارش پول نیوز، عمومی بیمه معلم اعلام کرد:

• تقویت و اصلاح ساختار مالی بنابر تاکید نهاد ناظر بیمه‌ای و همچنین طبق برنامه استراتژیک بیمه معلم همواره در دستور کار این شرکت بوده است.

• مرور اقدامات بیمه معلم در 2 ساله اخیر نمایی از توسعه زیر ساختهای مالی را در شرکت نشان می‌دهد.

• در این راستا در طی چند سال گذشته اقدامات موثری به منظور ارتقای ساختار مالی شرکت صورت پذیرفته است.

بیمه معلم سال 97 را با ورود به بازار فرابورس با هدف ارتقای استاندارد مالی و شفافیت بیشتر در عملیات شرکت و تعیین ارزش واقعی و نقد شوندگی بیشتر سهام شرکت برای سهامداران کلید زد، اتفاقی که خودبخود مسیری در اصلاح ساختار مالی شرکت بود.

در ادامه گام‌های بیمه معلم در مسیر اصلاح ساختار مالی در سال 98 :

• پیاده‌سازی فاز نخست نظام ارزیابی عملکرد شرکت مبتنی بر سود و تسری نگاه هلدینگی بر مجموعه شعب شرکت رقم خورد.

• از جمله اقدامات زیر ساختی در مسیر اصلاح ساختار مالی ، راه‌اندازی نرم‌افزار یکپارچه حسابداری شعب شرکت در حوزه ثبت هزینه و دارایی ثابت می‌باشد که در همین زمینه در سال 99 نیز با برگزاری سمیناری آنلاین، شعب مورد ارزیابی قرار گرفتند.

• بر اساس این گزارش، برگزاری دوره‌های بازآموزی تخصصی حسابداری ویژه کارکنان مالی شعب و اصلاح حساب‌های سنواتی و راکد و پیگیری رفع مطالبات از بیمه گذاران و بیمه‌گران اتکایی از دیگر اقدامات ضروری است که بیمه معلم در مسیر اصلاحات محقق کرد.

این گزارش حاکی از آن است، که بیمه معلم با پیاده‌سازی برنامه منسجم اصلاح زیرساخت‌های مالی، شاهد رشد چشم‌گیر 6 برابری سود سال 1399 نسبت به سال 1398 بود که نتیجه تلاش کلیه همکاران در مجموعه شعب و ستاد شرکت بیمه معلم در سالی که گذشت می‌باشد.

این موضوع بیانگر موفقیت شرکت در تامین رضایت سهامداران بوده است.

همچنین قرار گرفتن شرکت بیمه معلم در بین 100 شرکت برتر کشور در چهار سال متوالی نیز گواه این ادعا بوده است که امیدواریم در سال‌های آتی نیز این مسیر رو به رشد ادامه یابد.

گفتنی است، بیمه معلم در سال 1400 نیز برنامه عملیاتی اصلاح ساختار مالی را تداوم خواهد بخشید از جمله اینکه فازهای بعدی سیستم مبتنی بر سود و تسری نگاه هلدینگی بر مجموعه شعب شرکت را اجرایی خواهد کرد.

لازم بذکر است، افزایش سرمایه بیمه معلم نیز از دیگر مواردی است که با تصویب در هیئت مدیره در دستور کار قرار گرفته و در سال 1400 به مجموعه اقدامات بیمه معلم در مسیر اصلاحات اضافه خواهد شد.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: