کد خبر: ۳۵۴۲۱۲
۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
0
از یک هزار و ۱۰۰ فرهنگی و دانش‌آموز افتخار آفرین و تلاشگر حوزه آموزش متوسطه استان کردستان در سال تحصیلی ۱۳۹۹- ۱۴۰۰ بصورت استانی و شهرستانی تجلیل شد.

یک هزار و ۱۰۰ دانش‌آموز و فرهنگی تلاشگر کردستانی تجلیل شدند

 

به گزارش پول نیوز،معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان روز سه شنبه در جشن بزرگ تلاش که بصورت مجازی برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برگزاری این برنامه تجلیل از تلاش و زحمات معلمان کارآمد و تلاشگر استان که در اجرای شاخص های عملکردی معاونت آموزش متوسطه و همچنین تقدیر از دانش آموزان برگزیده علمی در حوزه‌های مختلف است.

 

مهدی نامدار توجه به آموزش‌های فنی و حرفه ای را جزو برنامه های اولویت دار معاونت آموزش متوسطه استان اعلام کرد و افزود: در این زمینه توفیقات خوبی در استان کردستان به دست آمده است.

 

وی با بیان اینکه امسال در زمینه کنکور سراسری کارهای ارزشمندی انجام شده است؛ گفت: مدیران مدارس کار اصلی را در این زمینه انجام دادند و نقش مهمی در این موضوع ایفا کردند.

 

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان بر جامعیت آموزش در دوره متوسطه تاکید کرد و اظهار داشت: همه مسوولان آموزش متوسطه باید متناسب‌ با نیاز و توان دانش آموزان به همه جنبه‌های مختلف آموزش توجه کنند و اگر جامعیت در آموزش اتفاق بیفتد آموزش و پرورش موفق خواهد بود.

 

وی توجه به تحصیل دختران در دوره متوسطه را از دیگر برنامه های اولویت دار معاونت آموزش متوسطه استان و ارتقای سطح سواد دختران در استان را ضروری دانست و گفت: در پوشش تحصیلی دانش آموزان دختر عملکرد بسیار خوبی داشته ایم.

 

نامدار از گروه های آموزشی استان به عنوان مغز متفکر آموزش و پرورش نام برد و اظهار داشت: اگر سرگروه های آموزشی به درستی و بر اساس معیارهای لازم انتخاب شوند می توان شاهد تحول در آموزش و پرورش بود.

 

وی با تاکید بر تقویت پژوهش سراهای دانش آموزی در استان گفت: بسیاری از برنامه هایی که مربوط به گروه‌های آموزشی نیست به پژوهش سراهای دانش آموزی واگذار شده است.

 

در ادامه این جشن از فرهنگیان تلاشگر استان شامل معاونین آموزشی، اجرایی و کارشناسان حوزه آموزش متوسطه شهرستانها و مناطق، مدیران و معاونین آموزشی مدارس، دبیران فعال و موثر و سر گروه های آموزشی استان که در کسب رتبه های برتر جشنواره ها و مسابقات مختلف و همچنین در ارتقای میانگین نمرات امتحانات نهایی و داخلی، نرخ فارغ التحصیلی، نرخ گذر تحصیلی، پوشش تحصیلی، کنکور سراسری، توازن شاخه ای و رشته ای، کاهش نرخ ترک تحصیل نقش موثر و فعال داشته اند بصورت مجازی تقدیر شد.

 

استان کردستان ۳۰۰ هزار دانش آموز دارد که در سه هزار و ۸۰۰ واحد آموزشی مشغول تحصیل هستند.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: