کد خبر: ۳۵۵۰۰۰
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
0
نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: دامداران، دام های خود را به حراج گذاشته اند، در حالی که قیمت گوشت ۱۲۰ هزار تومان است؛ در این وضعیت، چه کسی پاسخگوی تنظیم بازار است؟!

دامداران، دام های خود را به حراج گذاشته اند

به گزارش پول نیوز، به نقل از خبر انلاین حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی، با اشاره به بارش باران و تگرگ در مناطقی از استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه، اظهار  داشت: چند روز گذشته در شمال شهر انزل ارومیه سیل و تگرگ جاری شده و 11 روستا و 2 شهر را ویران کرده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این، مزارع گندم و باغات این منطقه کاملا از بین رفته است؛ لذا با توجه به حضور بسیاری از مسئولان در این منطقه، از وزارت کشور و جهاد کشاورزی می‌خواهیم خسارت ها را برآورد کرده و به داد کشاورزان و دامداران برسند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس یازدهم همچنین با اشاره به کمبود علوفه برای دام های سطح استان گفت: دامداران، دام های خود را به حراج گذاشته اند، در حالی که قیمت گوشت 120 هزار تومان است؛ در این وضعیت، چه کسی پاسخگوی تنظیم بازار است؟!

ذاکر تاکید کرد: از هیات رئیسه مجلس و کمیسیون کشاورزی درخواست می‌کنم به این موضوع ورود کنند، چرا که 1500 بهره‌بردار در استان دچار مشکل شده اند.

برچسب ها: دام ، حراج دام ، گوشت ، درآمد ، پول
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: