May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۵۲۴۵
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
0
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: هر چند تقاضا برای خرید بلیت بالا رفته اما هیچ پرواز فوق‌العاده‌ای نخواهیم داشت و ناوگانی به پروازهای روتین اضافه نمی‌شود.

تقاضا برای خرید بلیت هواپیما افزایش یافت

 

به گزارش پول نیوز، محمد ذیبخش رباره وضعیت پروازها با توجه به تعطیلی یک هفته‌ای و عید قربان اظهار داشت: هیچ تغییری در برنامه پروازها نخواهیم داشت و پروازها طبق برنامه انجام می‌شوند.

وی ادامه داد: محدودیتی برای جابه جایی مسافران با حمل و نقل عمومی و پروازها اعمال و اعلام نشده و با توجه به تعطیلی یک هفته‌ای استان تهران و البرز و همچنین عید قربان، تقاضا برای خرید بلیت افزایش یافته است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی تاکید کرد: هر چند تقاضا برای خرید بلیت بالا رفته اما هیچ پرواز فوق‌العاده‌ای نخواهیم داشت و ناوگانی به پروازهای روتین اضافه نمی‌شود.

ذیبخش با اشاره به ادامه اجرای پروتکل‌های تعیین شده از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا در سفرهای هوایی گفت: پروتکل پذیرش مسافر با 60 درصد ظرفیت هواپیما ادامه دارد و با ایرلاین‌های خاطی در اجرای این دستورالعمل‌ها برخورد شده و می‌شود.

وی افزود: همچنان فروش بلیت به مسافران بنا بر اطلاعات و داده‌های سامانه متصل به وزارت بهداشت است و مسافران از نظر سلامت دو بار (یک بار هنگام فروش بلیت و یک بار هم در فرودگاه) غربالگری می‌شوند تا جلوی ورود مسافران مبتلا به کرونا به پروازها گرفته شود.

 

منبع: ایلنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: