کد خبر: ۳۵۵۵۶۹
۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲
0
سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه کنترل جدی محورهای شمال ادامه دارد گفت: از ابتدای امسال ۵۷هزار و ۵۳۲ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۲۱هزار و ۹۶۸ دستگاه خودرو از محورهای مازندران بازگردانده شدند.

کنترل جدی محورهای شمال ادامه دارد

به گزارش پول نیوز، هادی عبادی امروز درباره وضعیت تردد در محورهای شمال اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد تمامی خودروها در محورهای شمال به‌صورت عادی و روان است.

وی با اشاره به اعمال ممنوعیت تردد خودروها در محورهای شمال، افزود: تردد خودروها کماکان ممنوع بوده که باتوجه به تعطیلات و ادامه روزهای کرونایی این ممنوعیت‌ها تشدید شد.

سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه کنترل جدی محورهای شمال با قوت ادامه دارد، تصریح کرد: محورهای شمال با حضور ماموران پلیس راه و هم توسط دوربین‌ها کنترل می‌شوند.

این مسؤول یادآور شد: در شبانه‌روز گذشته یک‌هزار و ۷۲۲ دستگاه خودرو بازگردانده و ۲هزار و ۳۶۱ دستگاه خودرو اعمال قانون شدند.

عبادی ادامه داد: از ابتدای  امسال ۵۷هزار و ۵۳۲ دستگاه خودرو اعمال قانون و  ۲۱هزار و ۹۶۸ دستگاه خودرو از محورهای مازندران بازگردانده شدند.

وی با اشاره به لغزندگی و کاهش دید مقطعی به‌ویژه در ارتفاعات محورهای مازندران، گفت: توصیه ما به رانندگان پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: