May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۵۷۵۷
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷
0
داستان از این قرار است که گاراژ فرانسوی Legende Automobiles که در صنعت بازسازی خودروها با رویکردی مدرن فعال است یک نمونه خارق‌العاده بر اساس رنو توربو 2 معرفی کرده است.
رنو 5 توربو 2، اسطوره‌ای که به میادین بازمی‌گردد
 
به گزارش پول نیوز، به نقل از گزارش خودرو، رنو ۵ با توربو ۳ دوباره زنده می‌شود. داستان از این قرار است که گاراژ فرانسوی Legende Automobiles که در صنعت بازسازی خودرو‌ها با رویکردی مدرن فعال است یک نمونه خارق‌العاده بر اساس رنو توربو ۲ معرفی کرده است. این دسته شرکت‌ها که با نام Restomod شناخته می‌شوند، با عرضه این هات‌هَچ افسانه‌ای خیلی زود خواهد توانست نام خود را جهانی کند.

این برداشت مدرن Legende Automobiles از هاچ بک داغ کلاسیک رنو به قدری جذاب و هیجان‌انگیز است که دوست دارید فقط سوئیچ را بگیرید و چرخی با آن در خیابان‌ها بزنید. برای خلق این برداشت از رنو ۵ توربو، بخش اعظمی از سطوح بدنه با فیبر کربن ساخته شده تا وزن خودرو به میزان قابل توجهی کاهش یابد. سومین برداشت از رنو ۵ توربو حالا با چهره‌ای که بر اساس سبک رترودیزاین مدرن سازی شده، آمده تا برای برترین هاچ بک‌های روز خط و نشان بکشد.

باد گلگیر‌ها در این مدل کمی بیشتر از نمونه کلاسیک رنو ۵ شده تا تایر‌های پهنی که رینگ‌های ۱۶ اینچ در جلو و ۱۷ اینچ در عقب را پوشش داده اند، به نحو احسن زیر این پیکره پهن و کم ارتفاع جا بگیرند.

نکته جذاب در مورد این چرخ ها، تفاوت طراحی آن‌ها برای محور جلو و عقب است. گودی بیشتر رینگ‌های عقب و پهن‌تر بودن تایر‌های عقب نشان از دیفرانسیل عقب بودن خودرو است؛ و بد نیست بدانید محرک این برداشت جدید از رنو ۵ توربو، کاملا متفاوت از موتور ۱۵۸ اسبی است که رنو بر روی مدل کلاسیک هاچبک داغ خود قرار داده بود.

برای برداشت مدرن از رنو ۵ توربو، یک موتور ۴ سیلندر توربو ۴۰۰ اسب‌بخاری پشت صندلی‌های باریک و مخصوص ریس جلو قرار گرفته؛ و به جای گیربکس ۵ سرعته دستی مدل کلاسیک، Legende Automobiles امکان سفارش این نیروگاه قدرتمند با یک گیربکس ترتیبی و یا ۵ سرعته دستی امروزی را به مشتری می‌دهد.

امکان تبدیل تمامی ۱.۸۲۰ دستگاه Renault ۵ Turbo ۱ و ۳.۱۶۷ دستگاه Renault ۵ Turbo ۲ به این مخلوق مدرن Legende Automobiles وجود دارد و امکان سفارش گذاری نیز فراهم آمده. هنوز از هزینه‌ای که تبدیل به این مدل روی دست مشتری خواهد گذاشت، اطلاعاتی ارائه نشده، اما مطمئنا رقم پایینی نخواهد بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: