April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۶۱۱۹
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
0
رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه به آتش‌سوزی ناشی از اتصال برق در پشت‌بام بیمارستان امیرالمومنین (ع) این شهرستان اشاره کرد و گفت: این اتصال برق در تابلو هواساز بیمارستان اتفاق افتاد و آتش‌سوزی جزئی مربوط به آن که موجب انتشار دود جزئی شده بود، بلافاصله مهار شد.

شعله های آتش بیمارستانی را بلعید

 

به گزارش پول نیوز، اصغر تنومند افزود: آتش سوزی بیمارستان حوالی ساعت ۲۲ اتفاق افتاد و بلافاصله دست‌اندرکاران بیمارستان، ستاد مدیریت بحران شهرستان و آتش‌نشانان در بیمارستان حضور یافتند.

وی با بیان اینکه بخش پست‌آژیوگرافی این بیمارستان نزدیک‌ترین محل به تابلو‌های هواساز و محل وقوع آتش‌سوزی بود، بیان کرد: بیماران بستری در پست‌آژیوگرافی به دلیل ورود دود به بخش، بلافاصله با حضور رئیس بیمارستان به مکان دیگری انتقال یافتند.

وی ادامه داد: پس از کنترل آتش سوزی بیمارستان، بیماران بستری در «پست‌آژیوگرافی» دوباره به این بخش برگشتند و شرایط در مدت زمان کمتر از ۴۰ دقیقه به وضعیت عادی برگشت.

«تنومند» نسبت به رفع کامل نقص فنی در عرض یک روز ابراز امیدواری کرد و اظهار داشت: خوشبختانه حادثه در پی واکنش سریع ستاد مدیریت بحران شهرستان، دست‌اندرکاران بیمارستان و امدادگران ضرر جانی در پی نداشت.

بیمارستان امیرالمومنین (ع) مراغه در بخش‌های مختلف از جمله ارتوپدی، نورولوژی، بیماری‌های عفونی، جراحی عمومی، اورولوژی، جراحی مغز و اعصاب، چشم، داخلی، گوش و حلق و بینی و سر و گردن خدمات تخصصی درمانی عرضه می‌کند.

جزییات حادثه آتش سوزی در بیمارستان امیرالمومنین (ع)

در این حادثه یکی از تابلو‌های برق هواساز بخش قلب و اروژانس بیمارستان امیرالمومنین حوالی ساعت ۲۱ و ۲۰ دقیقه دچار آتش‌سوزی شد.

وی افزود: آتش سوزی در ۲۰ دقیقه با حضور پرسنل تاسیسات مهار و به کلی خاموش شد.

تنومند اضافه کرد: در کمتر از یک ساعت فعالیت در این بیمارستان به روال عادی بازگشته و خدمات در بیماران ادامه دارد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه افزود: تمام بخش‌های این بیمارستان از جمله بخش اورژانس، قلب و بخش بستری فعال است.

تنومند افزود: با تلاش پرسنل تاسیسات تعمیر و بازسای بخش آسیب دیده ادامه دارد.

وی با بیان اینکه، در این حادثه یک نفر از پرسنل تاسیسات بصورت جزئی دچار برق گرفتگی شده است، افزود: این آتش سوزی خسارت جانی نداشته است.

تنومند گفت: علت دقیق وقوع این حادثه در دست بررسی است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: