April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
موافق وزیر پیشنهادی اطلاعات:
کد خبر: ۳۵۷۸۳۱
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
0
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که وزیر پیشنهادی اطلاعات از درون مجموعه وزارت اطلاعات معرفی شده و پله پله مراحل را طی کرده است.
خط قرمز ما بحث فتنه و نفوذ است
به گزارش پول نیوز، امیرقلی جعفری بروجنی در جریان جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی و در موافقت با وزیر پیشنهادی اطلاعات بیان کرد: باید دقت کنیم تا در قضاوت و داوری خود انصاف و عدالت را رعایت کنیم. وظیفه وزارت اطلاعات تولید اطلاعاتی دقیق، ایجاد امنیت پایدار، اشراف اطلاعاتی درون و برون مرزی، مبارزه با تروریسم و فعالیت‌های جاسوسی را برعهده دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: از آنجا که کشور‌های اطراف ما نیز ملتهب و متلاطم هستند نیازمند رصد اطلاعاتی دقیق هستیم. محیط اطراف ما آرام و امن نبوده و ما نیازمند وزیری توانمند می‌باشیم.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایشان برنامه دقیقی به مجلس ارائه کرده است و مبارزه هوشمندانه و قاطع با بازیگران و شریان‌های هستی فساد یکی از برنامه‌های ایشان می‌باشد. ارتقاء و رونق تولید و جمع‌آوری و انباشت هوشمندانه و لحظه‌ای اطلاعات از دیگر برنامه‌های ایشان است. تقویت هوشمندانه عوامل پیشرفت و آمادگی در مناطق ویژه از دیگر برنامه‌های ایشان است.

جعفری بروجنی در ادامه تاکید کرد: توسعه و تقویت تفکر خودباوری و خودکفایی و نوآوری از دیگر مواردی است که در برنامه ایشان دیده می‌شود. برقراری ارتباط و همکاری با دیگر کشور‌ها با در نظر گرفتن سه اصل عزت، حکمت و مصلحت از دیگر برنامه‌های ایشان است. دفاع از نظریه انقلابی براساس بیانیه گام دوم و توجه به مدیریت جهادی و رفع عیوب ساختاری اقتصاد، کنار زدن وابستگی به نفت، توجه به اقتصاد دانش بنیان و اجرای عدالت از دیگر برنامه‌های ایشان می‌باشد.

وی اضافه کرد: وزیر پیشنهادی اطلاعات از سالیان گذشته در درون این وزارتخانه کار کرده و اولین وزیری است که از درون این مجموعه معرفی شده است. حضور ایشان و خانواده‌شان در میدان‌های جنگ در دوران دفاع مقدس نشانگر دلدادگی ایشان به نظام اسلامی است. ایشان پله به پله مراحل را در وزارتخانه طی کرده و اکنون به این مرحله رسیده است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مطالبه نمایندگان از وزیر پیشنهادی اطلاعات بیان کرد: همانطوری که رئیس جمهور تاکید کردند ایجاد تحول مهم‌ترین مطالبه ما است که باید حتما صورت گیرد. خط قرمز ما بحث فتنه و نفوذ است که درخواست داریم وزیر پیشنهادی در محضر نمایندگان برنامه‌های خود را شفاف اعلام نمایند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: