کد خبر: ۳۵۸۰۶۳
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
0
علی سرتیپی گفت: در حال حاضر مشغول آماده سازی شرایط برای اکران «درخت گردو» هستیم، اما قرار نیست از امروز اکران این فیلم آغاز شود و گمان می‌کنم با انجام مراحل هفته آینده بتوانیم این فیلم را اکران کنیم.
سینماها باز اما خالی از مخاطب
 

به گزارش پول نیوز، جلسه شورای صنفی این هفته با یک روز تاخیر روز گذشته برگزار شد و طبق اعلام مرتضی شایسته قرار بر شد تا با اعلام آمادگی پخش کننده، فیلم سینمایی درخت گردو از امروز روی پرده سینما‌ها برود از طرفی با وجود آنکه اتاق اصناف ایران طی اطلاعیه‌ای فعالیت بعضی مشاغل از جمله سالن‎های سینما و تئاتر را مجاز ندانسته است.

***سینما‌ها باید تعطیل شوند، اما وزارت ارشاد هنوز ابلاغیه‌ای صاد نکرده است.

اما برخی از سینماداران با بیان اینکه برای فعالیت و یا بسته بودن سینما‌ها هنوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واکنشی نشان نداده فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

بعد از انتشار اطلاعیه اتاق اصناف ایران در عصر روز شنبه، ۳۰ مرداد قرار بود روز یکشنبه، ۳۱ مرداد در شورای صنفی نمایش درباره فعالیت سینما‌ها تصمیم گیری شود که این موضوع با عدم تشکیل جلسه به روز دوشنبه موکول شد، اما با وجود برگزاری جلسه شورای صنفی نمایش صحبتی پیرامون تعطیلی سینما‌ها صورت نگرفت.

با توجه به اینکه فیلم سینمایی «دینامیت» تنها برگ برنده سینما‌ها از شیوع پاندمی کرونا تاکنون بوده و پرفروش‌ترین فیلم سینمایی در یک سال و نیم گذشته بود و تماشاگرانی که می‌خواستند فیلم را دیده‌اند، ضروری است فیلم‌های جدیدی برای عرضه به مخاطبین ارائه و عرضه شود.

***احتمال اکران «درخت گردو» از هفته آینده

علی سرتیپی پخش کننده فیلم سینمایی «درخت گردو» در گفت‌وگویی پیرامون خبر اکران این فیلم از امروز گفت: در حال حاضر مشغول آماده سازی شرایط برای اکران «درخت گردو» هستیم، اما قرار نیست از امروز اکران این فیلم آغاز شود و گمان می‌کنم با انجام مراحل هفته آینده بتوانیم این فیلم را اکران کنیم.

مرتضی شایسته نیز در همین راستا به میزان گفت: مجوز اکران «درخت گردو» از امروز صادر شده، اما ظاهران این فیلم طی هفته آینده آماده شده و اکران می‌شود.

در حال حاضر فیلم‌های «دینامیت»، «مدیترانه»، «سیاه باز» و «قصه عشق پدرم» به عنوان فیلم‌هایی که در یک ماه گذشته اکران خود را شروع کرده‌اند روی پرده هستند. فیلم‌های اکران نوروزی یعنی «خورشید»، «هفته‌ای یکبار آدم باش»، «تک‌خال»، «خون شد» و «لاله» نیز همچنان در حال اکران هستند.

***فروش حدودا ۹ میلیارد تومانی «دینامیت»

لازم به ذکر است. طبق آمار ارائه شده در سامانه مدیریت فروش و اکران سینما (سمفا) تاکنون، فیلم «دینامیت» به کارگردانی مسعود اطیابی حدود ۹ میلیارد تومان فروش داشته است. «مدیترانه» به کارگردانی هادی حاجتمند بیش از ۷۵ میلیون تومان و «سیاه باز» به کارگردانی حمید همتی نیز بیش از ۵۵ میلیون تومان بلیت فروخته است. «قصه عشق پدرم» به کارگردانی محمدرضا ورزی نیز که از آخر تیر ماه روی پرده رفته تا کنون ۲۴ میلیون تومان فروش داشته است.

منبع: میزان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: