کد خبر: ۳۵۸۹۲۴
۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱
0
مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران قیمت میانگین وزنی دلار در معاملات امروز این بازار را ۲۶ هزار و ۵۱۴ تومان اعلام کرد و افزود: امروز بازار متشکل ارز ایران روز آرامی را سپری کرد.
دلار وارد کانال ۲۶ هزار و ۵۱۴ تومان شد
مهدی گوهررستمی گفت: امروز معاملات نماد دلار کار خود را با قیمت ۲۶ هزار و ۶۸۱ تومان شروع کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۶ هزار و ۵۸۶ تومان رسید که بررسی ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی ۲۶ هزار و ۵۱۴ تومان به ازای هر دلار را نشان می‌دهد.

وی افزود: همچنین نماد یورو در معاملات امروز بازار متشکل ارز ایران با نرخ ۳۱ هزار و ۲۳۴ تومان کار خود را شروع کرد و در پایان ساعت معاملات نرخ هر یورو به رقم ۳۱ هزار و ۲۱۷ تومان رسید. به این ترتیب میانگین وزنی قیمت یورو در معاملات امروز، نرخ ۳۱ هزار و ۱۵۹ تومان را ثبت کرد.

گوهررستمی ادامه داد: حجم معاملات دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز چهارشنبه، هفده شهریور، ۱۰ میلیون و ۵۳ هزار و ۹۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد معاملاتی یورو ۱ میلیون و ۵۴۹ هزار و ۱۰۰ یورو بود.

به گفته وی دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۶ هزار و ۳۵۹ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۶ هزار و ۶۸۱ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین نرخ خود به قیمت ۳۱ هزار و ۶۶ تومان و در بالاترین نرخ به قیمت ۳۱ هزار و ۳۵۰ تومان معامله شد.

این مقام مسئول و تحلیلگر مسائل اقتصادی در پایان افزود: بررسی معاملات جلسه معاملاتی چهارشنبه (هفدهم شهریورماه) نشان می‌دهد که نماد معاملاتی دلار ۰.۴۹ درصد و نماد معاملاتی یورو ۰.۱۵ درصد افزایش را نسبت به روز معاملاتی قبل تجربه کرده‌اند.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: