May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
عملکرد بازار سرمایه ۴ مهر ۱۴۰۰ رقم خورد؛
کد خبر: ۳۶۰۲۴۵
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
0
شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۶۰۱ واحدی نسبت به روز شنبه به رقم یک میلیون و ۴۲۴ هزار واحد صعود کرد.
رشد بورس
در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از رشد ۶هزار و ۶۹۸واحدی (۰.۴۷درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۴۲۸هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با افزایش ۰.۰۶درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۷۱نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۸۵نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

در معاملات امروز بورس تهران شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۶۰۱ واحدی نسبت به روز شنبه به رقم یک میلیون و ۴۲۴ هزار واحد صعود کرد. شاخص هم وزن نیز با افت هزار و ۹۸۸ واحدی در سطح ۴۲۰ هزار و ۹۵۴ واحدی ایستاد.

همچنین شاخص کل فرابورس ۵۱ واحد پائین آمد و در سطح ۲۰ هزار و ۸۰۶ واحد قرار گرفت. در معاملات امروز بورس تهران شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۶۰۱ واحدی نسبت به روز شنبه به رقم یک میلیون و ۴۲۴ هزار واحد صعود کرد. شاخص هم وزن نیز با افت هزار و ۹۸۸ واحدی در سطح ۴۲۰ هزار و ۹۵۴ واحدی ایستاد.

همچنین شاخص کل فرابورس ۵۱ واحد پائین آمد و در سطح ۲۰ هزار و ۸۰۶ واحد قرار گرفت. روز یکشنبه نماد‌های «پارسان»، «فملی» و «وغدیر» بیشترین تاثیر را در رشد شاخص کل بورس داشتند. همچنین سه نماد «شستا»، «اخابر» و «فولاد» نماد‌های بزرگ بازار بودند که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نماد‌های «زاگرس»، «شگویا» و «آریا» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل فرابورس داشتند و «غصینو»، «بپاس» و «فجهان» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند.

در جدول پرتراکنش‌ترین نماد‌های بورس کیمیاتک صدرنشین است و فسبزوار و شبندر در رتبه‌های بعدی هستند. در فرابورس نیز فجهان، توسن و مدیریت پرتراکنش‌ترین نماد‌ها هستند.

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم ۳۷ هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان رسید که نسبت به روز شنبه ۵۱ درصد افزایش یافته است. ارزش معاملات خرد نیز با افت ۱۹ درصدی نسبت به روز کاری قبل به رقم ۵ هزار و ۷۹۶ میلیارد تومان رسید. امروز گروه فلزات اساسی بیشترین ارزش معاملات را در میان گروه‌های بازار داشت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: