کد خبر: ۳۶۱۹۶۹
۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸
0
باوجود آنکه ابتلا‌های روزانه کرونا در ایران روندی نزولی گرفته، اما هنوز رتبه سوم را در میان کشور‌های آسیایی رقم زده است.
ایران سومین رکورددار شمار مبتلایان کرونا در آسیا
شمار مبتلایان روزانه به کرونا در کشور در روز ۲۳ مهر ماه (روز گذشته) برابر با ۱۱ هزار و ۸۵۷ نفر به ثبت رسید. مقایسه این آمار‌ها با سایر کشور‌های آسیا نشان می‌دهد ایران رتبه سوم را در متغیر ابتلا به کرونا در این قاره داشته است.

در این درجه بندی رتبه اول به کشور ترکیه تعلق داشته و هند نیز مکان دوم را به ثبت رسانده است.

در این بررسی ۳ اتفاق مهم به چشم می‌خورد:

نخست: وضعیت ابتلا در هند رو به کاهش بوده و همچنان مسیری نزولی داشته است.

در ثانی: ابتلا به کرونا در ترکیه در این روز‌ها سیری صعودی گرفته و در این روز‌ها رکورد‌های بالایی را به ثبت رسانده این رکوردزنی‌ها وضعیت ابتلا در این کشور را وخیم‌تر کرده و آن را به قرمز‌ترین کشور آسیایی از این حیث مبدل کرده است.

سومین نکته آماری در میزان مبتلایان کرونایی در قاره آسیا آن است که باوجود آنکه ابتلا‌های روزانه کرونا در ایران روندی نزولی گرفته، اما هنوز رتبه سوم را در میان کشور‌های آسیایی رقم زده است.

همچنین شمار فوتی‌های روزانه در روز ۲۳ مهر ماه برابر با ۱۹۷ نفر بوده است. طبق بررسی‌های آماری در میان کشور‌های مختلف مشاهده می‌شود ایران از حیث مرگ ومیر کرونایی در رتبه دوم آسیا قرار دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: