کد خبر: ۳۶۲۱۴۶
۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴
0
حنان قیمت هر کیلو برنج تایلندی برای مصرف کننده را ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، هندی را ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان و پاکستانی را ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد.
قیمت این برنج کیلویی ۱۲ هزار تومان است
حسن حنان با اشاره به اینکه بازرگانی دولتی مجری ذخایر راهبردی کشور است، اظهار کرد: بازرگانی دولتی تابع تصمیمات وزارت جهاد کشاورزی است و همواره بنابر میزان اعلامی اقدام به توزیع می‌کند.

او افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۲۵۹ هزار تن برنج اعم از هندی، تایلندی و پاکستانی با نرخ مصوب توزیع شده است.

قیمت این برنج کیلویی ۱۲ هزار تومان استحنان قیمت هر کیلو برنج تایلندی برای مصرف کننده را ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، هندی را ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان و پاکستانی را ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد. این مقام مسئول با بیان اینکه برنامه و سیاست گذاری توزیع برنج دست وزارت جهاد کشاورزی است، گفت: از ابتدای مهر توزیع ۱۵۰ هزار تن برنج در دستور کار قرار گرفته است و همواره محدودیت و ممنوعیتی در میزان عرضه وجود ندارد، به هر میزانی که اعلام کنند، بازرگانی دولتی موظف به توزیع خواهد بود.

قائم مقام بازرگانی دولتی ادامه داد: بنابر فرآیند و آیین نامه راهبردی، ذخایر استراتژیک به عنوان ذخایر و تنظیم بازار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گفته او، توزیع برنج تا ایجاد شرایط نسبی و پایدار شدن بازار ادامه دارد.

حنان در پایان تصریح کرد: برنج‌ها از محل ذخایر راهبردی شرکت بازرگانی دولتی در حال توزیع است و تا هر مرحله‌ای که نیاز باشد، توزیع ادامه می‌یابد تا کمبودی در بازار احساس نشود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: